3611
Sök

Kabel bältesvarnare - Volvo 740

1 339 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
Tjena, återigen har jag gett mig på att fixa bältesvarnaren på passagerarsätet..Förutom att den är frånkopplad på bältefästet eller vad det nu heter så är det en lös kabel under sätet..Den ser ut såhär

http://forumbilder.se/thumbs/240200971055P4e60.jpg

Kan inte se var denna går någonstans, den har inte så lång räckvidd och inga kablar någonstans som kan passa ihop..Var kan denna gå någonstans?

Den är för att förtydliga under sätet kanske 15 cm ifrån kontakten till bältesfästet

Mvh
Senast redigerat av Volvo740an (10 augusti 2009)

1 339 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
Verkligen ingen som pillat med detta? Många som måste ha varit där under och kopplat ur/på. Är hur tydlig som helst också.. Sista utvägen blir kanske att kolla på någon på skroten :o

502 Inlägg
11 augusti 2009
Volvo740an skrev:
Verkligen ingen som pillat med detta? Många som måste ha varit där under och kopplat ur/på. Är hur tydlig som helst också.. Sista utvägen blir kanske att kolla på någon på skroten :o

Jag kan kika åt dig idag, För jag ska också pilla bältesvarnare, dock förarsidan men "same shit".

Du vill allstå veta vart den gröna kabeln skall kopplas in? för jag fattade inte riktigt.

mvh Daniel

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

1 339 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
klarrre skrev:
Volvo740an skrev:

Jag kan kika åt dig idag, För jag ska också pilla bältesvarnare, dock förarsidan men "same shit".

Du vill allstå veta vart den gröna kabeln skall kopplas in? för jag fattade inte riktigt.

mvh Daniel

Tack, det hade varit jättefint! Jepp det stämmer jag undrar vart den går någonstans!

502 Inlägg
11 augusti 2009
Tja.

Vad jag kunde se så går den "från förarsidan sett" in mot handskfacket. Mer kunde jag inte se, då jag aldrig demonterade stolen.

Men sladden går snett från vänster framkant in mot höger bakkant.

mvh Daniel

1 339 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
Tackar för det!, ska undersöka igen och se om jag kan hitta det! Du kunde inte se om den gick upp i stolen typ?

502 Inlägg
11 augusti 2009
Joo, den gick uppåt iaf mot slutet innan man inte kunde se den mer.

och med handskfacket menar jag såklart de mellan sätena.

Sök