World of warcraft

Andreas 940 -utan 940
13 augusti 2009 · 1 728 Inlägg

Är det nån av er som kommer i närheten av den här killens honorable kills? http://eu.wowarmory.com/character-sheet … rtzwrgoben smile

FreddeK
13 augusti 2009 ·

Scorn89 skrev:
lirar på Daggerspine här. har dock börjat lessna helt. sitter och dö-levlar en paladin nu för att jag inte har nått bättre för mig för tillfället. annars har jag en 80 DK med best in slot på det mesta innan ulduar gear.

saknar dock vanilla. va ju kul att man kan göra så att man stanna XP gain. funderar på att levla nån char till 60 och joina nån vanilla guild. men det kommer inte att vara samma sak.

daggerspine är ju inte fy skam. själv lirar jag på daggerspine och gjort det några år nu. jaha du dö-levlar en paladin...hmm själv äter jag upp alladin till frukost. ja du ulduar gear är fett grymt...och best in slot till den också...uj uj uj. tror Urkas är lite avundsjuk på din 80dk=) Men ett gäng paladin vore fett, kränga dyrt på blocket och sen lite Horde har jag hört är shysst också. Ja saknar med vanilla..fast coke vanilla var förjäkla vidrigt så bra den försvann. Vanilla guild är inte så bra ett egentligen men ditt val och jag klandrar dig inte, en stabil frän mantel helt klart!

Jösses grabbar! tycker fan synd om er och till er som inte säger det är nördigt, sök hjälp!

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
13 augusti 2009 · 846 Inlägg

FreddeK skrev:

Scorn89 skrev:
lirar på Daggerspine här. har dock börjat lessna helt. sitter och dö-levlar en paladin nu för att jag inte har nått bättre för mig för tillfället. annars har jag en 80 DK med best in slot på det mesta innan ulduar gear.

saknar dock vanilla. va ju kul att man kan göra så att man stanna XP gain. funderar på att levla nån char till 60 och joina nån vanilla guild. men det kommer inte att vara samma sak.

daggerspine är ju inte fy skam. själv lirar jag på daggerspine och gjort det några år nu. jaha du dö-levlar en paladin...hmm själv äter jag upp alladin till frukost. ja du ulduar gear är fett grymt...och best in slot till den också...uj uj uj. tror Urkas är lite avundsjuk på din 80dk=) Men ett gäng paladin vore fett, kränga dyrt på blocket och sen lite Horde har jag hört är shysst också. Ja saknar med vanilla..fast coke vanilla var förjäkla vidrigt så bra den försvann. Vanilla guild är inte så bra ett egentligen men ditt val och jag klandrar dig inte, en stabil frän mantel helt klart!

Jösses grabbar! tycker fan synd om er och till er som inte säger det är nördigt, sök hjälp!

hahaha herre gud asså vissa tkr om wow vissa tkr om cs vissa gillar inget lr hur smile ? hur skulle de va om alla var som dig -_-

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
FreddeK
13 augusti 2009 ·

ralle_boyen skrev:

FreddeK skrev:

Scorn89 skrev:
lirar på Daggerspine här. har dock börjat lessna helt. sitter och dö-levlar en paladin nu för att jag inte har nått bättre för mig för tillfället. annars har jag en 80 DK med best in slot på det mesta innan ulduar gear.

saknar dock vanilla. va ju kul att man kan göra så att man stanna XP gain. funderar på att levla nån char till 60 och joina nån vanilla guild. men det kommer inte att vara samma sak.

daggerspine är ju inte fy skam. själv lirar jag på daggerspine och gjort det några år nu. jaha du dö-levlar en paladin...hmm själv äter jag upp alladin till frukost. ja du ulduar gear är fett grymt...och best in slot till den också...uj uj uj. tror Urkas är lite avundsjuk på din 80dk=) Men ett gäng paladin vore fett, kränga dyrt på blocket och sen lite Horde har jag hört är shysst också. Ja saknar med vanilla..fast coke vanilla var förjäkla vidrigt så bra den försvann. Vanilla guild är inte så bra ett egentligen men ditt val och jag klandrar dig inte, en stabil frän mantel helt klart!

Jösses grabbar! tycker fan synd om er och till er som inte säger det är nördigt, sök hjälp!

hahaha herre gud asså vissa tkr om wow vissa tkr om cs vissa gillar inget lr hur smile ? hur skulle de va om alla var som dig -_-

sitt där du och nörda=)  big_smilebig_smile

Slash Saabifierad
13 augusti 2009 · 2 026 Inlägg

Har några figurer på Shatterd Hand, om du vill lira med en majoritet av svenska fjortisar är det servern för dig tongue (inte alla men påfallande många, känns som att man är minst 50 år om man spelar där) lol

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Mr_Redbull Evolution Garage
13 augusti 2009 · 478 Inlägg

Horde på Genjuros, 3st level 80's som blivit det när jag jobbad enatt o det avr lugnt... dock bara en av dom jag lirar med numera om jag får tid vilket sällans ker.. Billigt nöjje dock smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Urkas Kräsen grafiker
13 augusti 2009 · 1 775 Inlägg

FreddeK skrev:

Scorn89 skrev:
lirar på Daggerspine här. har dock börjat lessna helt. sitter och dö-levlar en paladin nu för att jag inte har nått bättre för mig för tillfället. annars har jag en 80 DK med best in slot på det mesta innan ulduar gear.

saknar dock vanilla. va ju kul att man kan göra så att man stanna XP gain. funderar på att levla nån char till 60 och joina nån vanilla guild. men det kommer inte att vara samma sak.

daggerspine är ju inte fy skam. själv lirar jag på daggerspine och gjort det några år nu. jaha du dö-levlar en paladin...hmm själv äter jag upp alladin till frukost. ja du ulduar gear är fett grymt...och best in slot till den också...uj uj uj. tror Urkas är lite avundsjuk på din 80dk=) Men ett gäng paladin vore fett, kränga dyrt på blocket och sen lite Horde har jag hört är shysst också. Ja saknar med vanilla..fast coke vanilla var förjäkla vidrigt så bra den försvann. Vanilla guild är inte så bra ett egentligen men ditt val och jag klandrar dig inte, en stabil frän mantel helt klart!

Jösses grabbar! tycker fan synd om er och till er som inte säger det är nördigt, sök hjälp!

O så kan vi jämföra WoW med flugfiske. Känns som att WoW är vettigare på nästan alla fronter. Fast det vet iofs inte du nåt om iom att du inte ens har spelat det. ;)

Och nej, jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk på hans 80 dk. ;P

Whine whine!
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
13 augusti 2009 · 661 Inlägg

usch skjuter mig nog hellre i ansiktet än spela detta extremt homogena spel,

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Android
13 augusti 2009 · 892 Inlägg

Volvo740an skrev:

ralle_boyen skrev:

bollen1986 skrev:

Jo jag håller med

hahha big_smile sluta nu wow e manligt wink

Knappast, snarare nördigt...När du slutar förstår du roll

När du slutar meka bil förstår du hur nördigt det är? Samma skit, hobbys båda två...
Dock så är väl inte hobbyn just WoW utan att spela MMOGs...

SatahnsWrath skrev:
usch skjuter mig nog hellre i ansiktet än spela detta extremt homogena spel,

Stackare... roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
13 augusti 2009 · 846 Inlägg

haha vilket liv de blir på er så fort man nämner wow smile btw ingen som kör horde på vanjh lr  va serven heter

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Andreas 940 -utan 940
13 augusti 2009 · 1 728 Inlägg

Såhär gör jag varje Onsdagnatt kl. 3 när de stänger servrarna för underhåll:

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
13 augusti 2009 · 846 Inlägg

Andreas 940 skrev:
Såhär gör jag varje Onsdagnatt kl. 3 när de stänger servrarna för underhåll:

hahah såna ryck får jag med när dom stänger av servrarna sad

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
5 mars 2010 · 846 Inlägg

tar upp denna tråden igen , någon som råkar spela på tarren mill lr ragnaros ?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
FoXoN
5 mars 2010 · 502 Inlägg

lvl 80 priest
lvl 80 hunter
lvl 80 paladin
lvl 80 deathknight
lvl 74 rogue
lvl 71 mage

Horde.

På Spinebreaker.

Volvo_Mannen Volvoskadad
6 mars 2010 · 6 017 Inlägg

SatansWrath skrev:
usch skjuter mig nog hellre i ansiktet än spela detta extremt homogena spel,

Håller med där

Jonas
Andreas 940 -utan 940
6 mars 2010 · 1 728 Inlägg

Jag slutade spela i Oktober, det var ingen idé att fortsätta för min druid kunde inte bli coolare än den var: http://eu.wowarmory.com/character-sheet … nstorstark

Slash Saabifierad
6 mars 2010 · 2 026 Inlägg

Börjar nu kännas att World of warcraft får ett bästföre datum, med all utrustningspoäng och achivments, dps-mätare och skräp så börjar det förlora underhållningsvärdet och sakta förvandlas mot ett elitspel hmm Måste säga att med det nya LFG-systemet så verkar andelen otrevliga spelare ökat rejält och på samma gång tjuvarna. Nu verkar det till och med "normalt" att reservera saker om du skapar en raid, känns som att det blir mer och mer okej att stjäla saker hmm

Någon som spelade innan Wrath of the Lich King? fanns det då resilience eller vad var det då PVP-utrustningen hade?

Jag har förövrigt märkt en lite lustig sak: Folk med levelinggear verkar snäppet sämre än folk med vanlig utrustning, borde det inte vara tvärtom om du ändå har minst en level 80?

Haha det underbara är när man har en duel med en som är 5 nivåer högre än dig och har fullt med leveling gear och förbättringar så vinner du trots att dina stats talar emot dig big_smile

Senast redigerat av Slash (6 mars 2010)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
VLN denkz
6 mars 2010 · 323 Inlägg

Spelet var mkt bättre innan expansionerna som någon annan nämnde.
Spelade en 80 DK för 1-2månader sen , men jag tröttnade lika fort igen. Har nu införskaffat ett ex Battlefield : Bad Company 2 istället big_smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Janneutanb
6 mars 2010 · 7 271 Inlägg

Spelade väldigt mycket tills att jag fick körkortet, då la jag nästan av helt.
Syrran däremot spelade mycket mer än mig, tjänade dessutom en hel del pengar, men även hon har lagt av nu.

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
6 mars 2010 · 846 Inlägg

tycker de nya lfg systemet är underbart snabb lvling och snabba marks wink !

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang