Hayah skrev:
Tänkte bara hoppa in och ge lite olika ryttares åsikter om era åsikter!
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=996176Sen kan jag tala för mig själv att jag alltid rider i kanten på asfaltsvägar och vid möjlighet rider jag helst även nere i diket för både våran och trafikens säkerhet.
Jag rider aldrig med hörlurar med radio eller musik och jag uppmärksammar bilar oftast innan dom ser mig och hinner därför hålla undan själv i största mån.
Sen ang bajs på vägar så försöker jag även där hålla ut i kanten och därför hålla hästen i gång samtidigt för att istället för en stor hög ha typ några små bollar med några dm mellanrum.
Jag gör mitt bästa för att anpassa mig efter trafiken och mina medtrafikanter, man kan bara önska dom andra gör detsamma.
Och även jag tackar förare som kör lugnt förbi hästarna!
Varför känns det som man vart med om detta förut....
Men vänta nu! I 2:a klass (på lågstadiet) så gick killarna och retade tjejerna om deras havremoppar
sen slutade det alltid med krig tjejerna mot killarna, om det nu handlade om snöbollskrig eller pussleken kommer jag inte ihåg.
Senast redigerat av Sushikocken (19 augusti 2009)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!