e ju sjuk nu vettö så orkar inte göra ett skit. men skall jobba vidare på fredag om jag mår bra. ont som helvete överallt. men pillar lite iaf. inget jag orkar ta kort på bara... men d kommer d kommer..
nääe du. inget alls. har precis börjat jobba nu igen, går och hostar sönder mig hela dagarna. men ledig på torsdag fredag. då skall jag se till att få något gjort iaf !
fick på vingen och lyckades få till mallar för fästen idag, äntligen. har gjort massa annat me, bland annat; tankat, satt fast växelspak och stag och gått över lite olika grejjer. resulterade i att jag körde bilen smått otroliga 10 cm fram och tillbaka för egen maskin
och med lite vinkel fast kommer nog fan inte göra så att den går att ställa så högt.. ser förjävligt ut =S
och nu inmåttad på kaross med baklucka på. provar lite olika mått som kanske framgår av bilderna, osäger på hur långt ifrån/upp den skall sitta. svååårt. men vet iaf vart hålen kommer hamna i bakluckan så jag kan lacka den utan att bry mig mer om vingen
hööög.. va tycks ?
fick till vinkeln på fästena iaf. så nu e d klartt
fan va nice det börjar bli ;D sjysst med vingen där, men inte för högt den ska ligga med en liten vinkel , uppåt .. Så blir det racer fint
aa precis precis, den skall ha liiiiite mer vinkel än när den låg på den blåa, den hade nästan ingen vinkel alls på den röda, och d e lite för lite. men inte så högt upp som den var som högst nä. skall göra så att fästena går att justera rätt så bra på den. måste ut nu ! sjuuuuuuukt jävla underbart väder ! =O=O=O
Har även ryckt loss ett avgassystem och lite annan bröte från bur-bilen. och har monterat vidare på min bil. mer kommer i morn. så HELVETES gött när d faktiskt går att va ute o skruva igen. fan d blev så varmt i solen så jag fick ta av me en tröja och sitta i t-shirt. helt underbart !!