Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 584 Inlägg
6 mars 2010
fan va göttigt det ser ut men måste fråga , har du inte förväxlat höger&vänster bromsskiva? eller är det jag som har fel i hur ventileringen ska se ut?
fan va göttigt det ser ut men måste fråga , har du inte förväxlat höger&vänster bromsskiva? eller är det jag som har fel i hur ventileringen ska se ut?
men suck. var du TVUNGEN att säga det ?? hahaha, jag har fan inte ens tänkt på det själv. men det är sant, hålen skall väl snurra utåt va ? nu skär dem innåt. fan jag byter sida på dem när jag galvar dem men tack för kommentaren =P
6 584 Inlägg
6 mars 2010
Defcon skrev:
JonR skrev:
Som sagt, inget, absolut INGET passerar farbrorbozzes observanta ögon obemärkt!
Ser ut att bli en fräsig renault det där!
MVH/Jon
nää fan va han tvungen att upptäcka d, nu kommer jag gå och störa mig på d tills d e bytt. suck tackar, ja den kommer bli för jääävla fin den =P
måste nog skaffa nå mörka repiga glasögon som försämrar min syn det börjar ju bli jobbigt att se fel överallt, kan inte ni leta på lite fel på mina projekt åxå för där hittar jag givetvis inget själv
Som sagt, inget, absolut INGET passerar farbrorbozzes observanta ögon obemärkt!
Ser ut att bli en fräsig renault det där!
MVH/Jon
nää fan va han tvungen att upptäcka d, nu kommer jag gå och störa mig på d tills d e bytt. suck tackar, ja den kommer bli för jääävla fin den =P
måste nog skaffa nå mörka repiga glasögon som försämrar min syn det börjar ju bli jobbigt att se fel överallt, kan inte ni leta på lite fel på mina projekt åxå för där hittar jag givetvis inget själv
jag ger upp. hittar inga fel men stör mig på att jag inte kom på d sj när jag satte dit skiten
6 584 Inlägg
6 mars 2010
Defcon skrev:
farbrorbozze skrev:
Defcon skrev:
jag ger upp. hittar inga fel men stör mig på att jag inte kom på d sj när jag satte dit skiten
tackar. skall nog ta d rätt lugnt idag, blir alice i underlandet i kväll. skall se om jag kan börja bygga alla fästpunkter till stötfångarna i morn. köpa plattjärn osv skall fixa konsollerna till huvlåspinnarna med och lite annat smått och gott. även se om jag kan få i årdning påavgassystem samt eventuellt att jag tar bort reservtanken så jag kan dra avgassystemet snyggare. skall ner nu och städa och förstsätta trevlig söndag alla !
klippte till lumpmatta fär att fylla upp så innermattal ligger riktigt utan ljuddämpningen.
i me mattan
just den nocken var d som slog i torpedväggen. slog lite me hammaren så gick d fritt, OJ va fint den gick sen då
övertalade plåten att vika av från platsen
ooj så fint efter lite våttork. nu skall fläkten i......
och SÅHÄR GÅR D FÖR DIG DIN JÄVLA FLÄKTHELVETE !! HATAR DIG.... blev även förbannad på en viss person på mess som absolut inte förtjänade d.. förlåt mig än en gng... så gick och hämtade en ny fläkt och fortsatte, denna ville inte va me längre. så gjorde lidandet kort.. lägger även upp en liten dålig film på hur man får i en fläkt i en renault 5. det är fan inte lätt om man inte kan knepet. jävla pussel
torkarmotorn och fläkten monterade. så fint så fint.
armen på plats. lägger även upp en filmsnutt på hur torkaren fungerar under mina videoklipp. kika gärna, men skit i o rösta, vet att d e en kass film, vill bara visa hur d funkar
sista för idag. gör väldigt mycket mer än vad jag tar kort på kan jag säga. den är så gott som "klar" för besiktning. mer eller mindre allt funkar som det skall.
Har läst igenom tråden och är riktigt imponerad! gillar allt förutom front och baken. Tycker bilen hade blivit mer clean av en front och bak utan massor av hål. Kanske en diskret läpp fram på en moddad orginalfront? mvh aidin