kläm dit baklysen när du provar vingen , tror det syns bättre då, men verkar bra redan nu "normalt ställd" iaf
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
kläm dit baklysen när du provar vingen , tror det syns bättre då, men verkar bra redan nu "normalt ställd" iaf
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
då jag har modell större vinge,har jag noterat att -trycket bakom bilen blir så stort att om backluckan inte är låst så blåser den upp i 150 trots trycket från vingen
kläm dit baklysen när du provar vingen , tror det syns bättre då, men verkar bra redan nu "normalt ställd" iaf
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
då jag har modell större vinge,har jag noterat att -trycket bakom bilen blir så stort att om backluckan inte är låst så blåser den upp i 150 trots trycket från vingen
haha ! awesome då får jag nog fan ta och fixa två ordentliga lås bak. kan ju inte riktigt lita på originallåset ^^
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 584 Inlägg
21 april 2010
#528
Defcon skrev:
farbrorbozze skrev:
kläm dit baklysen när du provar vingen , tror det syns bättre då, men verkar bra redan nu "normalt ställd" iaf
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
Det var mest för att se helheten på bakändan jag tänkte du skulle lägga dit dom, trodde plaskåpor&lysen var en enda stor del.
kläm dit baklysen när du provar vingen , tror det syns bättre då, men verkar bra redan nu "normalt ställd" iaf
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
Det var mest för att se helheten på bakändan jag tänkte du skulle lägga dit dom, trodde plaskåpor&lysen var en enda stor del.
aah nä dem e två delar. orkade inte bry mig om d bara vet hur det ser ut i huvet ändå. men kan ju prova att lägga dit dem. har för mig att dem ligger hos krille bara
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 584 Inlägg
21 april 2010
#533
Defcon skrev:
farbrorbozze skrev:
Defcon skrev:
skall inte sitta lyktor så högt, bara plastkåpor. men dem smyger bara runt hörnet så finns inte en chans att dem ens kommer i närheten. och vill inte repa lacken mer än nödvändigt vill ju ha rätt mycket downforce bak då bilen inte väger ett skit i röven. så får se vad som blir optimalt
Det var mest för att se helheten på bakändan jag tänkte du skulle lägga dit dom, trodde plaskåpor&lysen var en enda stor del.
aah nä dem e två delar. orkade inte bry mig om d bara vet hur det ser ut i huvet ändå. men kan ju prova att lägga dit dem. har för mig att dem ligger hos krille bara
ahh du har det ju säkert i huvet men för oss okunniga tyckare så är det inte lika lätt att se helheten
Det var mest för att se helheten på bakändan jag tänkte du skulle lägga dit dom, trodde plaskåpor&lysen var en enda stor del.
aah nä dem e två delar. orkade inte bry mig om d bara vet hur det ser ut i huvet ändå. men kan ju prova att lägga dit dem. har för mig att dem ligger hos krille bara
ahh du har det ju säkert i huvet men för oss okunniga tyckare så är det inte lika lätt att se helheten
Vingen ser ut att ha en VÄLDIGT skarp vinkel när den står så långt upp som det går. Du vet om att det finns en gräns för hur grov vinkel man kan ha utan att tappa downforce? Vet visserligen inte hur du planerat att köra. Bara en tanke.
Du har inga andra aerodynamiska planer bortsett från vingen?
Vingen ser ut att ha en VÄLDIGT skarp vinkel när den står så långt upp som det går. Du vet om att det finns en gräns för hur grov vinkel man kan ha utan att tappa downforce? Vet visserligen inte hur du planerat att köra. Bara en tanke.
Du har inga andra aerodynamiska planer bortsett från vingen?
Japp I know. jag vill bara ha den så högt för utseendets skull, och kan ställa den som jag vill ha den i och med fästena. Kolla på Integrale skall du få se på högt ställd vinge =P och så körde dem i grupp B. men som sagt. byggde fästena för att kunna ställa den optimalt när jag behöver
och njae inte direkt. har ju hålborrat stötfångaren bak. mycket mer har jag inte gjort. skall bygga en splitter fram och sätta alu plåtar under så den blir lite slätare undertill