Update kommer ikv! Har hänt massor. Min uppkoppling har legat nere, surfar på min iPod Hos Viktorsson
albin_a skrev:
någon har säket sakt det innan men svampen i tanken! känns som soppan skulle smälta svampen på lång sikt men jag vet inte! ser riktigt bra ut!
Jag tror faktiskt att tillverkarna Fuel Safe tänkte på att använda svamp som inte löses upp i en tank som faktiskt är avsett för bensin men jag vet inte......
hängde på stötfångarna för att förborra för dzusen som förövrigt nu är svartkromaterade
Like så !
fästena på för inpassning
Blir snyggt detta !! fan så mkt snyggare med svarta Dzus än blaskigt silvriga. plä.
Drog upp till krille och började jobba på huvet. Aerocatch
Fräsigt som fan ju !
kan va najs att kunna dra åt dem från baksidan me
Tog ur breddaren lite. sitter en platta där som kommer vara ivägen när hjulet går upp i hjulhuset
Huven klar. slipad och så... men skall pilla lite mer med gälen innan jag e nöjd. denna huven kommer gå tills vidare. kommer nog hänga på min glasfiberhuv senare
breddarna klara
kjolarna klara. vingen e bara me på ett litet hörn där
Hjälpte Viktorson att sätta på vingen på mustangen. ble najs !
la Betyltejp runt blinkersen då glasen var tvivelaktigt fastsatta... nu är d iaf tätt
ööööööööh typ ?? den e lite taskigt inställd så den kärvar på vägen upp, men på vägen ner är d inga problem.... och hjälper man den ner låter den ÄNNU jävligare va i helvete typ
Sorry för musiken =P
inpassning på bil
så jävla nöjd. och d blir så jävla BRA !
börjat limma fast första breddaren. lite jävla knepigt att få in lim på baksidan, men d går !
satte fast breddaren och hängde på stötfångaren i Dzusfästena och passformen blev tamefan PERFEKT !