2024
Sök

Sveriges värsta N/A Renault 5. Nya motorn kompestad. uppstart väntar !

Renaultskadad
694 Inlägg
18 juni 2010
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
hehe fan va gött big_smile då får man följa detta lite till då big_smile Målet med detta projektet är ju se denna bil rulla på en bana ;D och se lite köra-rakt-fram med den ;D

jaa minst ett år till =P me ni något mer avslappnad takt. joo d skall jag ju göra =P fast den kommer npg inte va så vidare lämpad för åka-rakt-fram-körning med tanke på lådan. men det märker vi under första premiäråket med lådan i bilen smile

S40 T4
584 Inlägg
18 juni 2010
fan va gööööööööööttttttttttttttt big_smile mycket kvar att göra då wink håller alltid mina ögon öppna på dina bilar. vad händer med meganen? ska den blir som den vita du har bild på? tongue

Intresseklubben
673 Inlägg
19 juni 2010
Fan, känns inte roligt att det börjar regna lite nu på kvällen här i askim hmm hoppas på det inte blir för mycket , så det är fint imorn big_smile

/Mvh Andreas

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
19 juni 2010
kul att du fått ut den! såg fin ut det lilla jag såg den ikväll! grattis!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Renaultskadad
694 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
Shady_killen skrev:
fan va gööööööööööttttttttttttttt big_smile mycket kvar att göra då wink håller alltid mina ögon öppna på dina bilar. vad händer med meganen? ska den blir som den vita du har bild på? tongue

aa d e rätt =P
njaa jag skall sälja av den om jag får chansen. skall köpa mig en Suzuki LTR 450 så fort jag fått ihop lite kulor smile
IMPRAZERN skrev:
Fan, känns inte roligt att det börjar regna lite nu på kvällen här i askim hmm hoppas på det inte blir för mycket , så det är fint imorn big_smile

nä och d regnar fan nu me... så avvaktar med träffen =/ känns sådär väder att stå i fem timmar i.
båge skrev:
kul att du fått ut den! såg fin ut det lilla jag såg den ikväll! grattis!

aa riktigt gött ! tackar tackar ! smile

S40 T4
584 Inlägg
19 juni 2010
oj då skull va skoj med en sån haha. får den köras med b-kort?

dyr är den med tongue

Intresseklubben
673 Inlägg
19 juni 2010
vadå regn? ;P det regna inte här tongue vafna, nu pallra jag mig upp på morgonen trots med lite sömn för se din bil tongue suck tongue

/Mvh Andreas

Renaultskadad
694 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
Shady_killen skrev:
oj då skull va skoj med en sån haha. får den köras med b-kort?

dyr är den med tongue

aa den körs på b-kort. jo.. allt är väl relativt tongue
IMPRAZERN skrev:
vadå regn? ;P det regna inte här tongue vafna, nu pallra jag mig upp på morgonen trots med lite sömn för se din bil tongue suck tongue

asså ? här har d vart skitväder hela dagen. skulle tydligen vart kass i gbg me enligt smhi.
aa d va fan kass =/jag får satsa på nästa träff i götet i stället

Intresseklubben
673 Inlägg
19 juni 2010
haha, smhi är ju fuckers ;P bara skriva här och se vad det är för väder ;P 19 grader och sol med växlande moln typ smile ja, dåligt av dig wink hahha.

/Mvh Andreas

Renaultskadad
694 Inlägg
20 juni 2010
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
haha, smhi är ju fuckers ;P bara skriva här och se vad det är för väder ;P 19 grader och sol med växlande moln typ smile ja, dåligt av dig wink hahha.

ja dem e fan värdelösa. joo men d vart så tajt med tid =P

jag kommer nästa träff wink så länge den går. visar sig att den växellådan som jag har i nu sjunger på sista versen. så snart blir d nog doglådan och motor ändå..

Intresseklubben
673 Inlägg
20 juni 2010
Defcon skrev:
IMPRAZERN skrev:

jag kommer nästa träff wink så länge den går. visar sig att den växellådan som jag har i nu sjunger på sista versen. så snart blir d nog doglådan och motor ändå..

jasså? det va ju inte så bra.. ja det hoppas jag, nu när jag hade sett fram emot se skitbilen wink tongue eller komma på något roligt bus ;P fast kanske jobbigt att åka från borås för det (?)

/Mvh Andreas

Renaultskadad
694 Inlägg
21 juni 2010
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
Defcon skrev:
IMPRAZERN skrev:

jasså? det va ju inte så bra.. ja det hoppas jag, nu när jag hade sett fram emot se skitbilen wink tongue eller komma på något roligt bus ;P fast kanske jobbigt att åka från borås för det (?)

tänkte ju åka ner nu på onsdag

S40 T4
584 Inlägg
21 juni 2010
tänkte? yikes du ska komma ner haha big_smile vi vill se den nu!!! haha big_smile förresten vad är det för bilder du har på din bil sida som du inte har visat här på forumet än? yikes

VA NIIICE!!!! fyfan kan inte tro mina ögon att detta kan vara en r5a som har blivigt så här?
https://www1.garaget.org/archive/46/45242/39403/39403-1952880.jpg

Renaultskadad
694 Inlägg
21 juni 2010
Trådstartare
Shady_killen skrev:
tänkte? yikes du ska komma ner haha big_smile vi vill se den nu!!! haha big_smile förresten vad är det för bilder du har på din bil sida som du inte har visat här på forumet än? yikes

VA NIIICE!!!! fyfan kan inte tro mina ögon att detta kan vara en r5a som har blivigt så här?
http://www1.garaget.org/archive/46/4524 … 952880.jpg

jaa jag skall ju ! tongue fösröker få ihop lite folk me ! jaa laddade precis upp dem ju smile var ute och tog dem nu i kväll. visst blev dem najs !? lol

S40 T4
584 Inlägg
21 juni 2010
Defcon skrev:
Shady_killen skrev:

jaa jag skall ju ! tongue fösröker få ihop lite folk me ! jaa laddade precis upp dem ju smile var ute och tog dem nu i kväll. visst blev dem najs !? lol

aa den blev så nice att jag sparar den på skrivbordet så jag kan se den hela tiden tongue jag överdriver inte om någon tror det! big_smile sååååååååååååå niiiiiiiiiiiiiccccceee!!! haha

förresten vad är det för kamera den bilden är tagen med? yikes
Senast redigerat av Shady_killen (22 juni 2010)

Intresseklubben
673 Inlägg
22 juni 2010
FAN vad nice den bilden va du! fan va fet bilen är nu big_smile loove

/Mvh Andreas

Renaultskadad
694 Inlägg
22 juni 2010
Trådstartare
Shady_killen skrev:
Defcon skrev:
Shady_killen skrev:

aa den blev så nice att jag sparar den på skrivbordet så jag kan se den hela tiden tongue jag överdriver inte om någon tror det! big_smile sååååååååååååå niiiiiiiiiiiiiccccceee!!! haha

förresten vad är det för kamera den bilden är tagen med? yikes

haha ,D
bilden är tagen med en Nikon D90. polaren som står för den dyrgripen =P

mer bilder kommer. tänker ta lite påväg till och i Göteborg i mörn.

IMPRAZERN skrev:
FAN vad nice den bilden va du! fan va fet bilen är nu big_smile loove

aa jävligt najs ;D

Intresseklubben
673 Inlägg
22 juni 2010
Fan va nice smile har åkt på en liten förkyldning, men tror jag ska ha krafter för imorn big_smile jag bor ju bara 4 minuter ifrån onsdags träffen så ;P såg lite på dina bilder på din andra motor, fan va jag längtar tills den sitter i, den ser ju så jävla fin ut big_smile

/Mvh Andreas

S40 T4
584 Inlägg
22 juni 2010
jaha så du kommer imon då? helt 100? big_smilebig_smilebig_smile

Renaultskadad
694 Inlägg
22 juni 2010
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
Fan va nice smile har åkt på en liten förkyldning, men tror jag ska ha krafter för imorn big_smile jag bor ju bara 4 minuter ifrån onsdags träffen så ;P såg lite på dina bilder på din andra motor, fan va jag längtar tills den sitter i, den ser ju så jävla fin ut big_smile

du får fan härda =P jaa. den e jävla fin den smile
jag längtar med. men har inte orken att hänga i den. plus att den kommer bli ståendes igen om jag börjar byta. vill köra lite med den nu när jag kan. så motorn får vänta ett tag tongue
Shady_killen skrev:
jaha så du kommer imon då? helt 100? big_smilebig_smilebig_smile

jag kan ju inte lova. men jag hoppas verkligen det ! bilden får inte rasa innan dess iaf ^^
Senast redigerat av Defcon (22 juni 2010)

Sök