Eftersnack: Vallåkraträffen!

daajvid Elektriker
16 augusti 2009 · 1 138 Inlägg

Snacka av er om va ni tyckte om träffen..
sj tyckte jag många bilar som inte borde vara där inne men många trevliga bilar man aldrig sett förrut:D

Senast redigerat av daajvid (16 augusti 2009)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
FLindgren
16 augusti 2009 · 5 089 Inlägg

Ja det var väll som vanligt tyckte jag. Känns lite uttjötat att säga det bara men  skitbilar släpptes in, dommare syndes inte till och tvätten sög.

Men lördagskvälen i helsingborg var roligt iaf:) Mö däckrök blev det från min egna sida som vågar bjuda lite på sig iaf:)

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Persson_turbo
16 augusti 2009 · 148 Inlägg

ställde sj inte ut i år pga att bilen inte va klar.. tyckte även att bilarna stod lita rörigt.. men annars så va korven god o fina bilar:)

Volvo s40n t5 "Iridium" (2007)
STI_03
16 augusti 2009 · 21 Inlägg

hade tur med vädret!!!!!!!!

Stiffeh Team ZimpTech
16 augusti 2009 · 100 Inlägg

Som sagt, mkt bilar som inte hörde dit! Men trevligt väder hade vi och Bakpotatisen var mumma! :-)

Audi S3 (2007)
Pelle84
16 augusti 2009 · 179 Inlägg

Tyckte det va sjukt att dom släpper in så mycket skit bilar. Fast vädret va kanon och vi blev årets klubb så det va ju ändå en trevlig dag.

Evets
16 augusti 2009 · 643 Inlägg

Trevligt men som många skriver ovan var det rörigt jämfört med förra året bland bilarna. Mycket bättre uppställt förra året smile. Inkörslen och utkörslen får dem fan göra ngt åt, förra året hade dem i alla fall lagt ut spån lr ngt så man inte drog hela underredet när man skulle parker på besökar parkeringen, men detta året var det katastrof

envision
16 augusti 2009 · 146 Inlägg

Blev besviken i år faktiskt, de kunde lika bra döpt det till "volvo raggare med fjortisar" roll istället för vallåkra, en jävla röra på alla bilar.. men som tur var kom man ut därifrån snabbt från bmw stället.
Roligt att några kom och tittade i alla fall. smile

Min Bil Är Inte Din Bil
BMW 525i "Blue Diamond" (1994)
maaatiiilda
16 augusti 2009 · 46 Inlägg

Blev uppriktigt förvånad över hut mkt skitbilar de va som kommit in på området, rollade & buckliga, liknade mer folkracebilar me halmbalar på. :S smaken e som baken..

Volvo v70 d5 "dieselfemman" (2005)
biltemaanstalld badboy for life
16 augusti 2009 · 356 Inlägg

som du sa så var det super många riktigt snygga bilar där men också mycket skit.
För att ta ett exempel så var där en röd 740 med denna text på hela sidorna i svart eltejp glt 2,0 i power eller något liknande sen vad där ett annat ex med sprejburks målad text på bakrutan där det stod häljarp och hans granne med ett parasol på taket och bilarna såg ut att komma direkt från skroten inget illa menat men dom passade inte riktigt in i sammanhanget men det är min åsikt.
och alla behöve ju inte dela den annars var det riktigt mycke bra bilar

daajvid skrev:
Snacka av er om va ni tyckte om träffen..
sj tyckte jag många bilar som inte borde vara där inne men många trevliga bilar man aldrig sett förrut:D

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Saisoku
16 augusti 2009 · 191 Inlägg

håller helt med, en massa fula volvo, bla 740 mm.. som borde stått utanför, Fanns ganska många bilar på parkeringen som hade passat bättre in! Märkte också ganska stor skillnad på fre & lör bilträffarna i helsingborg jämnfört med bilarna som körde runt i vallåkra! Borde vara volvo utställning på lör och övrigt på sön smile

Eat sleep JDM
breesladd SKÅNING
16 augusti 2009 · 1 215 Inlägg

håller med många här att det var mycke skit bilar som kom in på området mycke tråkigt, MEN att ni klagar på att det är massa volvosar där är väll inte så jävla konstigt med tanke på att det var en REN volvo träff från början och om någon missat det så är det fortfarande ett jätte evenemang för volvo ägare inte bara för de som har dem som skit bilar utan där är ju hur många super fina volvo bilar som helst jag menar hur många andra märken kan bli sveriges häftigaste? nog om det nu inte det som skulle diskuteras för då bliur bara tråden låst (är inte så sur som det kan verka i inlägget)

var en trevlig helg med mycke bilar,folk och massa burnande så många tummar upp från mig fast att arrangörerna borde tänka på en del grejer till nästa är så det kan bli bättre, T.ex 2 dagars biljett(med rabatt) någon som dirigerer bilarna ut från området och stopar bilar vid vägen så det flytter på lika bra ut därifrån som in(fler arrangörerna borde tänka på det) eller det kanske bara är viktigt att det flytter när man ska dit?
och dom borde faktiskt avvisa sånna bilar som man verkligen ser att det är en pilsner holk, jag menar att jag hade inte behövts skämas för 5 öre om jag kört in på området med min istället för att parkera utanför och dessutom sparat 60spänn i P-avgift

Senast redigerat av alexm- (16 augusti 2009)

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
T414
16 augusti 2009 · 24 Inlägg

alldeles för många skrotbilar, tur att det fanns många andra trevliga bilar att vila ögonen på big_smile kanske dags för en ny klass, "fulast 740" och bilarna i den klassen får stå längst bort på flygrakan.... överdriver kanske lite men man blir sur när man ser att såna bilar släpps in och problemet är ju störst i volvo 700 klassen...

Snutti CupraKillen
16 augusti 2009 · 59 Inlägg

Låter som att man inte missade något för att man stannade hemma med bruden för att bilen e paj för tillfället.

STREETRACING IS NOT A CRIME!
Just beacuse I drive a fixed-up car , doesn't mean I'm criminal!
Seat Ibiza Cupra "yoda edition" (1998)
envision
16 augusti 2009 · 146 Inlägg

Att där är volvos gör inget, men varför ta in en massa skrotbilar? helt sönder rostade bilar med eltejp på, sånt borde inte vara tillåtet sad sen stå på taket och skrika till folk.. vafan

Min Bil Är Inte Din Bil
BMW 525i "Blue Diamond" (1994)
Onee
16 augusti 2009 · 342 Inlägg

Första gången jag var på vallåkra idag å tycket det var hyfsat bra men även mycket dåligt! Jag som tycker att jag har en någorlunda fin volvo 740 blev guidad te 700 seriens del å va fan får man se utan kanske 20 stycken 740tins så är ungefär 4 inklusive min i jävligt fint skikt  resten är fan jävlaa pilsnerbilar "Sönder slagna å dylikt" så vart riktigt besviken faktistt sad

sk8ville
16 augusti 2009 · 653 Inlägg

inget illa menat men alla bönder som kör in sina 740 som ser förjävliga ut bara för att få komma in gratis borde låta bli

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
GTI-TDI bass i stora lass
16 augusti 2009 · 203 Inlägg

ingen som har lite bilder?

_JL_
16 augusti 2009 · 120 Inlägg

Förta gången för mig:DMen tycker det va riktigt nice:d Men hålle me många att vissa bilar kanske inte borde vara där. lite synd men mkttrevligt ändå tycker jag:DStort GRATTIS till er som fick priser;)

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
envision
16 augusti 2009 · 146 Inlägg

Här är några få bilder tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/103338/large/739054_yuxke3.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/103338/large/739046_c3q1lx.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/103338/large/739048_mert8b.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/103338/large/739053_4p9i6s.jpg

Senast redigerat av envision (16 augusti 2009)

Min Bil Är Inte Din Bil
BMW 525i "Blue Diamond" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang