5865
Sök

Vad är det för fel i skallen på en del?

blacken
22 augusti 2009
Trådstartare
http://www.gt.se/nyheter/1.1679557/dera … torterades
Kan man göra så mot ett djur så kan man det mot människor också.
Och han får väl det "vanliga" en glass i käften med en sträng förmaning att "så får man inte göra". och sedan så är kräket ute igen.. Man skulle "rista blodörn" på han, ett lagom straff på sådana idioter..
Senast redigerat av blacken (22 augusti 2009)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
22 augusti 2009
Detta är det värsta jag vet... nog för att man kan ta till lite tveksamma metoder för att skrämma bort ett djur, men detta är bara sjukt... sånna här sjuka människor borde behandlas som mördare, för vem vet vad dem är kapabla till om dem kan gå på ett hjälplöst djur...

fyfan vilket svin säger jag bara... nu är hela kvällen sabbat för att man ska sitta o vara förbannad!yikes
Senast redigerat av AcesHigh666 (22 augusti 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Xenoholic
2 559 Inlägg
22 augusti 2009
Klä av den skyldige kläderna, smörj in denne med sirap bind honom/henne vid ett träd och låt myror o andra insekter ta hand om det aset.

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

2 182 Inlägg
22 augusti 2009
Dem har väl tagit den som gjorde det? Var en skådespelare enligt aftonbladet,.

Hitta rubriken men funkar inte att klicka på hmm
20-årige djurplågaren häktad – skyddad av ett tiotal poliser i tingsrätten
”Många har beskrivit hur de ska döda honom”

Långt ner så finns rubriken, läste om det i tidnigen för ett tag sen.
http://www.aftonbladet.se/
Senast redigerat av Niklas1987 (22 augusti 2009)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sleeper
3 084 Inlägg
22 augusti 2009
Vad är straffet för att stycka en människa levande? borde vara samma som för ett djur

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

956 Inlägg
22 augusti 2009
Hittade en kattunge i våran trädgård för ca 2 veckor sedan. Nån som kastat ut ur en bil, varit utan mat i ca 1 vecka. Vi tog hand om den på dagen, sen på kvällen hämtade grannen den. Sen upptäckte dem att någon hade bränt framtassarna på honom, och gett honom stryk. Blev så jävla förbannad, men man är ju så makt lös. Kan inte göra något.

Idag är katten mycket tjockare och livligare, kom som en raket när vi hälsa på. Trevligt att se. Men skulle gärna vilja veta dess bakgrund.

502 Inlägg
22 augusti 2009
Det hände ju precis i mitt närområde. Och som hund ägare kan jag meddela att alla på brukshundsklubben etc är nog kapabla att göra sig olyckliga på pojken.

Dock får ändå tilläggas att det var bättre att han "bara" tog djur, Då han sökt psykvård för att han trodde sitt begär att tortera och döda skulle "sprida" sig till människor med.

(och ja, det var skönt att gå runt med en schäfer på kvällen och ingen liten "trasselsudd" som den stackars hunden som hittades styckad...)

// Daniel
Senast redigerat av klarrre (22 augusti 2009)

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Svetsare
3 150 Inlägg
22 augusti 2009
Fyfan, jag mår illa   sad

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Forummoderator
10 576 Inlägg
22 augusti 2009
Tråd låst, garaget är ett bilforum och inte en plats för att planera hämndaktioner...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök