3073
Sök

Volkswagen Golf mk2 -84 Tüstuksbygge! [UPDATE 2/12!!]

OEM <3
6 957 Inlägg
6 oktober 2009
evilaudio skrev:
annars kan man ju göra mycke lättare för sig å köpa adaptrar som passar där luckan på dörrfacket, så att man får in 5,25" utan en massa meckande..big_smile

Men nu har han lärt sig nåt nytt tongue funderar på att sätta in lite ljud i Jettan med, inte så rockigt med
en bandare och 2 högtalare tongue Ser bra ut, nyfiken på vad det är som kommer förändra mkt av utseendet på bilen? big_smile

OEM <3

Diktator
968 Inlägg
7 oktober 2009
dom andra kofångarna är mycket feetare. visslingen går det få den se lägre ut med dom där kjolarna, så nu är det bara sänka tills front läppen skrapar i wink

Lever för det cleana, breda & Låga
200 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
jocke_gronberg skrev:
måste varit rätt segt att karva i plasten. Själv satte jag högtalarna innanför locket på min mk2.

grym enhet så skönt med usb

De va inte alls så jobbigt, några borrhål och sticksågen wink

evilaudio skrev:
annars kan man ju göra mycke lättare för sig å köpa adaptrar som passar där luckan på dörrfacket, så att man får in 5,25" utan en massa meckande..big_smile

Eller så fuskar man inte, utan skapar något eget och är stolt över de man gjort själv? wink

Bjork skrev:
Men nu har han lärt sig nåt nytt tongue funderar på att sätta in lite ljud i Jettan med, inte så rockigt med
en bandare och 2 högtalare tongue Ser bra ut, nyfiken på vad det är som kommer förändra mkt av utseendet på bilen? big_smile

Allt i och på en tyskad Vw är rock wink Hehe jaa du, i nästa vecka hoppas jag kunna visa upp det big_smile

Brandis skrev:
dom andra kofångarna är mycket feetare. visslingen går det få den se lägre ut med dom där kjolarna, så nu är det bara sänka tills front läppen skrapar i wink

Nja dom är fräna, men dessa gillar jag lite bättre, den ser "maffigare" ut med dessa smile
Joo den ska ner mer till våren, då blire nya däck och justerad camber m.m. då blir det skrap wink

26 Inlägg
8 oktober 2009
Först måste jag börja med : Wünderbart att någon äntligen lärt sig hur man gör topics! Man lägger in alla updates på första sidan! Whooho! Slipper man läsa visa onödiga kommentarer;). Men och måste säga, jäkligt fräsch bil! yikes Tycker bilen är otroligt snygg, skriker gammal hundkoja om färgen och hela stuket med de rutade sätena osv, riktigt snygg bil!! Ska själv köpa en mk3 men funderar starkt nu om man ändå inte ska ta en mk2a, ruggigt frän! Snyggt!!

200 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
krejdn skrev:
Först måste jag börja med : Wünderbart att någon äntligen lärt sig hur man gör topics! Man lägger in alla updates på första sidan! Whooho! Slipper man läsa visa onödiga kommentarer;). Men och måste säga, jäkligt fräsch bil! yikes Tycker bilen är otroligt snygg, skriker gammal hundkoja om färgen och hela stuket med de rutade sätena osv, riktigt snygg bil!! Ska själv köpa en mk3 men funderar starkt nu om man ändå inte ska ta en mk2a, ruggigt frän! Snyggt!!

Oj man tackar man tackar! Sådana kommentarer uppskattas verkligen, mer pepptalk! big_smile

Och lycka till med valet av bil! Jag föredrar faktiskt mk2:an, tycker den är lite råare i formerna än Mk3, även om du kan få en redigt najs tysk med en Mk3 som bas wink

För övrigt hann inte mitt paket från bilens hemland komma denna veckan sad Men det är skickat och bör ju komma nu i början på nästa vecka, vilket ska bli riktigt kul, kan säga att det kommer garanterat göra en hel del för bilens totala utséende <3 big_smile

Ligg nu i och kommentera, kom med kritik, tips osv, det uppskattas mkt !

På återseende / Eric

Okejbratja
255 Inlägg
10 oktober 2009
Alla barnen gick över gatan utom Rolf för han satt i grillen på en Golf.

200 Inlägg
12 oktober 2009
Trådstartare
UPDATE 12 Oktober

Tjenare! Nu har mitt paket från Tyskland kommit, det innehöll Huv-BH och ett ögonlock smile

No more bullshit, pictures for the people!

http://i72.photobucket.com/albums/i187/flame_boy9/IMG_8530.jpg

http://i72.photobucket.com/albums/i187/flame_boy9/IMG_8533.jpg

Nu är det väll inte mer än att prata med lackeraren osv, kommer att göra ett besök hos honom nu i veckan smile

På återseende / Eric

200 Inlägg
No fucks given
179 Inlägg
13 oktober 2009
Najs! big_smile

/ Jimbo
Bygger på: Honda Civic 99a

150 Inlägg
13 oktober 2009
Najs! nästan så man själv är sugen på köpa en golf 2a nu tongue

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!

OEM <3
6 957 Inlägg
13 oktober 2009
Nice, är inte överförtjust i BH.s men gillar det mer och mer.
Ska du lacka ögonlocket i samma färg som bilen?

OEM <3

200 Inlägg
13 oktober 2009
Trådstartare
J-immie skrev:
Najs! big_smile

Tackar smile

_Jonsson skrev:
Najs! nästan så man själv är sugen på köpa en golf 2a nu tongue

Hehe, tyskstuk, det ända rätta <3 wink

Bjork skrev:
Nice, är inte överförtjust i BH.s men gillar det mer och mer.
Ska du lacka ögonlocket i samma färg som bilen?

Jag får pilla lite i photoshop innan jag kan uttala mig om det, annars tycker jag den smälter in riktigt shysst som den är nu faktiskt smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
13 oktober 2009
Huv BH åt folket! big_smile Fan va najs jobbat!

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

OEM <3
6 957 Inlägg
14 oktober 2009
Lacka undre listen på grillen svart med, det är snyggt! (Jag kommer göra så iaf med min tongue)

OEM <3

200 Inlägg
14 oktober 2009
Trådstartare
Holmii skrev:

Man bugar och bockar! big_smile

Bjork skrev:
Lacka undre listen på grillen svart med, det är snyggt! (Jag kommer göra så iaf med min tongue)

Nee!? den får vara i bilens färg smile Behöver du en photosession på bilen din snart btw? wink

Mvh / Eric

OEM <3
6 957 Inlägg
14 oktober 2009
AcroN skrev:
Holmii skrev:

Man bugar och bockar! big_smile

Bjork skrev:

Nee!? den får vara i bilens färg smile Behöver du en photosession på bilen din snart btw? wink

Mvh / Eric

Okaj, min färg är svår att bryta så jag kör på svart, hmm lite kort, jajo fast du bor rätt långt bort tongue
Fast jag föredrar faktiskt att ta sj. roligast så när man får cred. tongue nuvarande kort är inga höjdare men
kommande kort kan nog bli bättre big_smile

OEM <3

200 Inlägg
14 oktober 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Okaj, min färg är svår att bryta så jag kör på svart, hmm lite kort, jajo fast du bor rätt långt bort tongue
Fast jag föredrar faktiskt att ta sj. roligast så när man får cred. tongue nuvarande kort är inga höjdare men

Din färg är ju perfekt som bas för att ha något att bryta med! Rosa, Grön, röd, vad som helst funkar mot grått...wink

Mvh

OEM <3
6 957 Inlägg
15 oktober 2009
AcroN skrev:
Bjork skrev:

Din färg är ju perfekt som bas för att ha något att bryta med! Rosa, Grön, röd, vad som helst funkar mot grått...wink

Mvh

Jag menar att bryta med den gråa som är, nyansen i den färgen jag fick tag på stämde inte.
Men svart ögonlock på min kan nog bli rätt bra.

Ren nyfikenhet men hur fäste du ditt ögonlock? smile

OEM <3

200 Inlägg
15 oktober 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Jag menar att bryta med den gråa som är, nyansen i den färgen jag fick tag på stämde inte.
Men svart ögonlock på min kan nog bli rätt bra.

Ren nyfikenhet men hur fäste du ditt ögonlock? smile

Okej okej smile

Simpelt, medföljde skruv och du har försänkningar i plasten där du kan fästa dessa, bara att förborra och sedan skruva i grillen wink

Nu vill jag höra lite lacktips från er medlemmar! bilder går utmärkt att bifoga också, jag har ordentlig huvudbry över valet tongue

Tack! / Eric

309 Inlägg
16 oktober 2009
Faan va Najs de blir Eric.. roligt att de händer nått smile

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30

Sök