annars kan man ju göra mycke lättare för sig å köpa adaptrar som passar där luckan på dörrfacket, så att man får in 5,25" utan en massa meckande..
Men nu har han lärt sig nåt nytt funderar på att sätta in lite ljud i Jettan med, inte så rockigt med en bandare och 2 högtalare Ser bra ut, nyfiken på vad det är som kommer förändra mkt av utseendet på bilen?
dom andra kofångarna är mycket feetare. visslingen går det få den se lägre ut med dom där kjolarna, så nu är det bara sänka tills front läppen skrapar i
måste varit rätt segt att karva i plasten. Själv satte jag högtalarna innanför locket på min mk2.
grym enhet så skönt med usb
De va inte alls så jobbigt, några borrhål och sticksågen
evilaudio skrev:
annars kan man ju göra mycke lättare för sig å köpa adaptrar som passar där luckan på dörrfacket, så att man får in 5,25" utan en massa meckande..big_smile
Eller så fuskar man inte, utan skapar något eget och är stolt över de man gjort själv?
Bjork skrev:
Men nu har han lärt sig nåt nytt tongue funderar på att sätta in lite ljud i Jettan med, inte så rockigt med en bandare och 2 högtalare tongue Ser bra ut, nyfiken på vad det är som kommer förändra mkt av utseendet på bilen? big_smile
Allt i och på en tyskad Vw är rock Hehe jaa du, i nästa vecka hoppas jag kunna visa upp det
Brandis skrev:
dom andra kofångarna är mycket feetare. visslingen går det få den se lägre ut med dom där kjolarna, så nu är det bara sänka tills front läppen skrapar i wink
Nja dom är fräna, men dessa gillar jag lite bättre, den ser "maffigare" ut med dessa Joo den ska ner mer till våren, då blire nya däck och justerad camber m.m. då blir det skrap
Först måste jag börja med : Wünderbart att någon äntligen lärt sig hur man gör topics! Man lägger in alla updates på första sidan! Whooho! Slipper man läsa visa onödiga kommentarer;). Men och måste säga, jäkligt fräsch bil! Tycker bilen är otroligt snygg, skriker gammal hundkoja om färgen och hela stuket med de rutade sätena osv, riktigt snygg bil!! Ska själv köpa en mk3 men funderar starkt nu om man ändå inte ska ta en mk2a, ruggigt frän! Snyggt!!
Först måste jag börja med : Wünderbart att någon äntligen lärt sig hur man gör topics! Man lägger in alla updates på första sidan! Whooho! Slipper man läsa visa onödiga kommentarer;). Men och måste säga, jäkligt fräsch bil! Tycker bilen är otroligt snygg, skriker gammal hundkoja om färgen och hela stuket med de rutade sätena osv, riktigt snygg bil!! Ska själv köpa en mk3 men funderar starkt nu om man ändå inte ska ta en mk2a, ruggigt frän! Snyggt!!
Oj man tackar man tackar! Sådana kommentarer uppskattas verkligen, mer pepptalk!
Och lycka till med valet av bil! Jag föredrar faktiskt mk2:an, tycker den är lite råare i formerna än Mk3, även om du kan få en redigt najs tysk med en Mk3 som bas
För övrigt hann inte mitt paket från bilens hemland komma denna veckan Men det är skickat och bör ju komma nu i början på nästa vecka, vilket ska bli riktigt kul, kan säga att det kommer garanterat göra en hel del för bilens totala utséende <3
Ligg nu i och kommentera, kom med kritik, tips osv, det uppskattas mkt !
Lacka undre listen på grillen svart med, det är snyggt! (Jag kommer göra så iaf med min tongue)
Nee!? den får vara i bilens färg Behöver du en photosession på bilen din snart btw?
Mvh / Eric
Okaj, min färg är svår att bryta så jag kör på svart, hmm lite kort, jajo fast du bor rätt långt bort Fast jag föredrar faktiskt att ta sj. roligast så när man får cred. nuvarande kort är inga höjdare men kommande kort kan nog bli bättre
Okaj, min färg är svår att bryta så jag kör på svart, hmm lite kort, jajo fast du bor rätt långt bort Fast jag föredrar faktiskt att ta sj. roligast så när man får cred. nuvarande kort är inga höjdare men kommande kort kan nog bli bättre
Din färg är ju perfekt som bas för att ha något att bryta med! Rosa, Grön, röd, vad som helst funkar mot grått...
Din färg är ju perfekt som bas för att ha något att bryta med! Rosa, Grön, röd, vad som helst funkar mot grått...
Mvh
Jag menar att bryta med den gråa som är, nyansen i den färgen jag fick tag på stämde inte. Men svart ögonlock på min kan nog bli rätt bra.