Eftersnack Karlstad-träff 5/9-09

chrillesnakeman
6 september 2009 · 393 Inlägg

Ännu ett trevligt event har gått av stapeln:) Det sista i år för vår del. Nu skall bilen i vanlig ordning ställas in i garaget för en lång vinter-dvala. Gårdagens träff blev riktig lyckad och jag som arrangör glädjer mig vid att så många bilar och trevliga människor fanns på plats. Vi hade vädret emot oss och att ordna en träff med en veckas varsel kändes lite som bäddat för fiasko. Men med facit i hand så blev det riktigt bra. Ett 20-tal bilar kom och alla glänste de ikapp. Alla bilar höll verkligen hög klass och det var fantastiskt kul att få skåda dem alla och inte minst få prata med alla trevliga folk/bilägare/konstnärer/entrepenörer/entusister (kärt barn har många namn:)).

Tack för er som gjorde detta till ett oförglömligt event. Nästa år lägger vi det i Juli och då blir det ännu större. Kommer ha smitt på många planer till dess hehe:)

Tack//Chrillesnakeman

Ps. Fyll gärna på med bilder från dagen i denna tråd. Ds

Senast redigerat av chrillesnakeman (7 september 2009)

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Evo-Piersan
6 september 2009 · 22 Inlägg

De var trevligt smile
De regnade ända in till Karlstad så jag blev juh lite sen när jag fick åka och tvätta bilen på plats.

Mitsubishi Lancer "Evo 6 TME" (2000)
Volvo 240 GL "16V Turbo" (1984)
chrillesnakeman
6 september 2009 · 393 Inlägg

Evo-Piersan skrev:
De var trevligt smile
De regnade ända in till Karlstad så jag blev juh lite sen när jag fick åka och tvätta bilen på plats.

Hmm...ja detta väder!*suck* Men vi hade som sagt tur med den saken där träffen var smile.Det var riktigt kul att du kom. Jag ser fram emot att se din pärla nästa år igen:)
Skall bli kul att få se bilderna Daniel (fotograf/reporter) tog.Vi hann själva ej ta några bilder tyvärr eftersom att man ville snacka med folket på plats och kolla på alla fina bilar.

Mvh//Chrille

Senast redigerat av chrillesnakeman (7 september 2009)

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
JIMMY85
7 september 2009 · 100 Inlägg

Tack! det var en lyckad träff vi hade tur med vädret också.
Ser fram imot nästa år! samma ställe eller?

MVH/JIMMY85

chrillesnakeman
7 september 2009 · 393 Inlägg

JIMMY85 skrev:
Tack! det var en lyckad träff vi hade tur med vädret också.
Ser fram imot nästa år! samma ställe eller?

MVH/JIMMY85

Ja det blir samma plats nästa år. Förhoppningen är ju att det skall komma såpass många ekipage att det ska kunna fylla all den plats som finns att tillgå -parkeringen vid Slusswaktscafèt, där vi stod samt gräs-slänten längst hagaleden!
Jag var med under Wheels-magazine`s besök här i stan och det fyllde verkligen varenda plätt på området. Det vore eftersträvnadsvärt om den här träffen skulle kunna bli så stort 2010:)

Mvh Chrille

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Sjokvist
7 september 2009 · 138 Inlägg

får  du tag i några  bilder  dom tog  lr  ???

Volvo V70 "Here v70" (2009)
Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
chrillesnakeman
8 september 2009 · 393 Inlägg

Dreambrink skrev:
får  du tag i några  bilder  dom tog  lr  ???

Jag får nog snällt vänta tills Daniel slänger upp dem på siten:) Skall nog inte dröja alltför länge. Pm:ar när bilder är upplagda där så kan du gå in och kika.
Tror det blir riktigt grymt att se repot från eventet i tidningen sen. Kul kul. Den 16 September kommer den ut i butik:)

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
chrillesnakeman
9 september 2009 · 393 Inlägg
Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang