Killträff i Göteborg

olsen Glidare...
5 maj 2006 · 64 Inlägg

Ingen som tänkt på strippen emmaboda är den helgen...
men annars....
då är jag på! definitivt... Grilla, Glänsa, bli Grillad i solen.... jag och lady( peugeot 406 SS)

Senast redigerat av olsen (5 maj 2006)

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon
deamon
5 maj 2006 · 624 Inlägg

vad sägs om lördag den 27e ?

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Volvo_racing_no1 streetracer
5 maj 2006 · 398 Inlägg

deamon skrev:
vad sägs om lördag den 27e ?

jo för f*n e la inga problem.. men vart skall vi vara vilken tid??

deamon
5 maj 2006 · 624 Inlägg

jag tänkte att vi skulle träffas på göta platsen en snabbis sen glider vi ner till stan och kör en runda sen sticker vi till ramberget och njuter av utsikten samt äter en bit mat

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Volvo_racing_no1 streetracer
5 maj 2006 · 398 Inlägg

deamon skrev:
jag tänkte att vi skulle träffas på göta platsen en snabbis sen glider vi ner till stan och kör en runda sen sticker vi till ramberget och njuter av utsikten samt äter en bit mat

låter för jevla bra tycker jag.. o då har jag fått alla mina grejor till min bil oxå :d fast tror dock inte att den slår din då lr ja ''dina'' hehe wink vilken bil kommer du med då??

men vilken tid?? runt 6 tiden lr??

Volvo_racing_no1 streetracer
8 maj 2006 · 398 Inlägg

?? ngt förslag?

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
8 maj 2006 · 1 852 Inlägg

jag tycker på dagen vid göta, lite cruising sen och eftermiddag (innan solnedgång) på ramberget. när är då lämpligt att träffas?

man lever bara en gång så lev väl!
just4fun Dubway
8 maj 2006 · 45 Inlägg

det blir nog att man får dyka upp man är ju ledig och så !!!! hoppas bara att vädret är OK!!

va är det för tid har inte riktigt fattat det ännu??????

//micke

det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke!! (sally)
Volkswagen typ2 baycamper "JUST4FUN 5" (1977)
Volkswagen typ1 "Shittern" (1968)
deamon
10 maj 2006 · 624 Inlägg

nån mer på gggggg

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Stadia
10 maj 2006 · 284 Inlägg

27:e blir säkert bra! men vi kan ju kolla närmare så vi vet hur vädret blir, liiite segt om det regnar va wink ja hade tyckt att de va lite coolt om vi tog en cruise senare på natten också, vid 12 typ? men samling vid götaplatsen vid 6?

Deamon, du "får" hemskt gärna ta din Honda NSX den grå/svarta. Den e ju så sanslöst jävla snygg, måste ju bara se den In Real Life big_smile

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
10 maj 2006 · 398 Inlägg

håller me stadia vid 6 tiden ungefär... men ja tycker deamon får ta vilken bil han vill för alla är grymt snygga wink fast det vet han nog redan hehe.. men jag röstar för kl 6 vid göta den 27 maj...

Stadia
10 maj 2006 · 284 Inlägg

Volvo_racing_no1 skrev:
håller me stadia vid 6 tiden ungefär... men ja tycker deamon får ta vilken bil han vill för alla är grymt snygga wink fast det vet han nog redan hehe.. men jag röstar för kl 6 vid göta den 27 maj...

naah, jag tycker faktiskt inte att han FÅR det !! tongue hähä. * Hoppas på den grå NSX:en * big_smile

You don't need a reason to help people.
baca Os Difuntos
10 maj 2006 · 1 822 Inlägg

Stadia skrev:

Volvo_racing_no1 skrev:
håller me stadia vid 6 tiden ungefär... men ja tycker deamon får ta vilken bil han vill för alla är grymt snygga wink fast det vet han nog redan hehe.. men jag röstar för kl 6 vid göta den 27 maj...

naah, jag tycker faktiskt inte att han FÅR det !! tongue hähä. * Hoppas på den grå NSX:en * big_smile

Varför inte chocka oss alla å komma i en rostig 740 hade inte det vart nått.. skämt å sido så låter det skit bra det ni har planerat..

Senast redigerat av baca (10 maj 2006)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Stadia
10 maj 2006 · 284 Inlägg

baca skrev:
Varför inte chocka oss alla å komma i en rostig 740 hade inte det vart nått.. skämt å sido så låter det skit bra det ni har planerat..

haha sicken ypperlig bra idé baca wink

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
11 maj 2006 · 398 Inlägg

hehehe... men ska vi säga så?? Kl 6 på götaplatsen den 27 Maj??

deamon
11 maj 2006 · 624 Inlägg

det låter ju bra
men blir det inte send för grillning då??
eller ska vi cruisa ner till Kungsbacka och käka macdonalds de har ju en fin parkering utanför
eller,?

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
11 maj 2006 · 1 852 Inlägg

grilla tycker jag, mår bara illa av mcdonalds... inte på kvällen utan grillning på eftermiddagen och crusing på kväll!

MVH

man lever bara en gång så lev väl!
Stadia
11 maj 2006 · 284 Inlägg

kungsbacka? de e ju 200 mil dit :p iof kan vi åka å grilla hos min bror då wink hähä. nee, men grilla nånstans kanske? men är lite skeptisk till att åka till kungsbacka...:p

You don't need a reason to help people.
baca Os Difuntos
11 maj 2006 · 1 822 Inlägg

Vi kan träffas på Götaplatsen tjöta lite sen drar vi till saltholmen parkerar på den stora grusplanen vi den "stora" ön sätter oss på vänstra sidan av ön kasstar upp grillarna på solvarma klippor laga  lite go mat sitter å njuter av svensk solnedgång vid havet och har jävligt trevligt med dom finaste människor och bilar på västkusten..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Volvo_racing_no1 streetracer
12 maj 2006 · 398 Inlägg

baca skrev:
Vi kan träffas på Götaplatsen tjöta lite sen drar vi till saltholmen parkerar på den stora grusplanen vi den "stora" ön sätter oss på vänstra sidan av ön kasstar upp grillarna på solvarma klippor laga  lite go mat sitter å njuter av svensk solnedgång vid havet och har jävligt trevligt med dom finaste människor och bilar på västkusten..

hahahha det låter trevligt men ja vet inte om kl 6 är försent?? solen går juh inte ner förens 9.. det är mitt tycke iafall... ska vi räjsa ngt på kvällen\natten lr??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang