TurboTias skrev:
Folk som inte vet eller har en aning om hur man får reda på saker har oftast inte på dom sakerna att göra, generellt.
Allt är rätt så logiskt. Ett större gäng eldsjälar tar tag i saken och organiserar upp det dom vill göra.
Förbereder sedan och planerar för att allt ska gå så som det är tänkt.
I det här fallet vet jag att det kördes en 16-stege med handplockade bilar.
Stegen kunde gott göras större om arrangörerna nu ville det, men man valde att begränsa antalet tävlande till just 16 bilar då det var det man hade räknat och planerat på från början.
Min bedömning av kvällen var att detmesta löpte på utan större problem som påverkade elimineringsrundorna. Visst kan allt bli bättre. Men med tanke på att det här var första gången av sitt slag i Norrköping så gick allt förhållandevis bra.
Varför jag vet allt detta är för att jag har goda känningar inom den rätta kretsen där sånthär sker.
Och nej, självklart så kommer inte info om såna här evenemang komma till garaget.org´s känning innan det ägt rum. Sådana här saker är hemliga tills dom blivit av.
frågor kan tas via PM, för garaget.org´s leding gillar väl inte att det pratas olagligheter på forumet?
MVH Mattias..