Eftersnack: Meet Of The Month #5 - 12 Sept i Norrköping

michelle900
19 september 2009 · 2 Inlägg

Detta stämmer faktisgt hoppas de kommer fler träffar nu detta året:)Jag har varit nöjd med alla träffar hittills och hoppas dom får fortsätta att leka

kvarna_21
20 september 2009 · 296 Inlägg

epic110 skrev:

_Dalle_ skrev:

Hanna86 skrev:

"Vill inte låta dum..men det har aldrig slagit dig att du inte har fått reda på "Aktiviteterna" håller hus pga att dom inte vill ha dig där..?? Det va både dumt o lågt skrivet av dig!!Alla får väl ändå delta i dom så kallade aktiviteterna om dom vill ställa upp o köra??
Mycket handlar ju om bristen på kommunikation...Alla vet inte vilka som håller i aktiviteterna vilket gör att det är svårt att få reda på något..Dessutom när det är så mycket folk inne på träffarna som det va nu sist så är det lite svårt att gissas sig till vilka det är som håller i det o sen så skriks det ju inte direkt ut heller när racen är på g eller vart dom ska hållas över hela träffen så lyssnar man inte ordentligt så går man miste om chansen att ställa upp..
Tror dock att det finns väldigt många som vill ställa upp o köra men tyvärr inte har så många kontakter så dom får reda på vilka det är som sagt "håller" i det hela eller när o vart det körs..

bra sakt,,,,alla med samma intresse ska ju kunna umgås....men men vissa är ju tydligen bättre och tuffare! ...

Är folk verkligen så dumma att dom inte ser logiken? Kolla vilka det är som är "utanför" och vilka som är inne i gamet.. Dom som var med i stegen hade garanterat pulver under huven och ville göra upp om vem som hade mest, personerna som styr upp stegar osv vet vilka som har potenta bilar och bra förare. Även fast någon har en bil på 800hk kan föraren beté sej som en 15 åring, dvs han har inget på aktiviteterna att göra..

Det handlar inte om nån jävla diskriminering som ni tror, kolla på vad ni har för bilar innan ni klagar. Jämför sedan med resten som är med i stegen. Platsar ni? Naej, trodde väl det..

Jag vet precis som alla andra att det är kul att kolla på race, men är det inbjudet privatrace med seriös stege och allt tycker jag inte man har där att göra om man inte har bil, inbjudan och kapacitet till det. Sen kan det ju va så enkelt att dom inte ville ha mer än 16 bilar med i stegen och dessa 16 bilar var dom som crewet ville se.

Det är som att jag måste bjuda hela min arbetsplats på grillkväll bara för att jag bjuder min avdelning.. Håll i egna aktiviteter om det ska gnällas, vet att vissa pajjaser är rätt duktiga på sånt. Dock håller jag mig ifrån dom (både pajjaser och deras aktiviteter)!

Så ett slutligt tillägg blir: Sluta klaga för i helvete, gör något själva om det är så enkelt!

Bra sagt håller helt med.

Mvh //mackan

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Mr_Lightning I bleed Ford blue
23 september 2009 · 221 Inlägg

Tack för i år !

Vi ses nästa sommar, ta hand om er och meka flitigt.

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford Kuga (2011)
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang