jag säger som Smajly gjorde: Det är inte särskilt svårt..
Inga större svårigheter alls.
Mängden kabel beror ju helt på hur noga och hur pass snyggt du drar det i motorrummet.
Du får montera en brytare, gärna belyst, i bilen också så du kan tända/släcka dom..
JAG; Det är om du vill att det ska lysa seperat eller när bilen stängs av som är det kluriga då får du köra det via ett växlande relä, har du inga tidigare erfaranheter utav detta kan du läsa ett kopplingsschema (Det brukar tillkomma ett när man köper dimljus) men det är ju svart som är jord i kaross sen vit är lampan sen röd är ju plus(matande ström 12+v). Kan inte så mycket om relä men ett tips är att köra via relä. Läs kopplingsschema finns det inte här på garaget så finns det garanterat på TPC-forum(TurboPerformanceClub), läs där för vidare info eller om här är något el-geni inne som kan ge dig tips.
Volvo-power, vad står annars V-power för?(: