Uttelito skrev:
Att en bil är gammal och har gått många mil betyder inte att den måste mer eller mindre vara helt slut i lack, interiör osv.
Har en volvo v70 2002 som förutom två små små bucklor från stenskott är jättefin i lacken, interiören är som ny, motorn är jättefin lika så lådan.
Denna bil är då 11 år gammal och har gått 33 000 mil.
Har inte tagit hand om den mer än att jag tvättat den och servat den och inte kört som en biltjuv med den, aldrig vaxad i min ägo.
Tycker det är konstigt att en bilfirma försöker försvara sig med att säga att bara för att bilen är begagnad, har ett antal mil eller år på nacken så måste det vara en skrothög.
Folk som köper dessa bilar behöver troligen bara ha bilen en kort stund, skiter i hur den ser ut och går, eller är helt enkelt blåsta.
Finns säkert jättefina bilar hos dom också men behandlar man kunder som skit så spelar det faktiskt ingen roll.
Jobbar själv som säljare och hur missnöjda kunder än är så gör jag allt jag kan för att få dom nöjda!
En missnöjd kund pratar gärna med släkt och vänner och skriver omdömen på Facebook och liknande forum, det gör även en nöjd kund, så fråga er själva Micheal & co, vill ni ha bra eller dåliga omdömen?