Vem än av er som är bögjävel till kollega som är svartsjuk och klagar för allt till både mån... och rog.. kan suga min stora feta slaka k*k.
Kom och ta det personligt med mig men det är ni väl för fega för.
Riktat till mina svartsjuka arbetskollegor! då dom spionerar på mig lite överallt och letar efter något att klaga på! Jag vet att ni kommer läsa detta ska bli skojj o få höra när ni klagat på detta också!
Fyfan! Svartsjuka människor är det värsta jag vet, men tyvärr kan man inte undvika. Jämt och ständigt ska nån klanka ner och klaga.
Kämpa på med projektet, galeen. Håller tummarna för dig.
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Kul att du fått snurr på bilen:) Vad har du för chassi på bilen och dimension på däcken?? Ett tips är att uppdatera med lite däck och väghållning så kommer han nog sluta åla och släppa hela tiden;) Tråkigt med vevhusventilationen, det är ju akilleshälen med dessa motorer.
Kul att du fått snurr på bilen:) Vad har du för chassi på bilen och dimension på däcken?? Ett tips är att uppdatera med lite däck och väghållning så kommer han nog sluta åla och släppa hela tiden;) Tråkigt med vevhusventilationen, det är ju akilleshälen med dessa motorer.
Mvh
Original fjädrar/dämpare resten är stummonterat. med 205/55 16 vinterdäck dom var riktigt mjuka och fina men strippen var vattensjuk därför det spann som ett cp hela tiden.
Vevhusventen är fixat nu och det verkar funka skit bra, inte en oljefläck längre. Jo det är helt sjukt vilket vevhtryck dom bygger upp, kan inte förstå det hela sanslöst.
Har du några problem med din generatorrem? skjutit 9 st på min nu även fast vi byggt om med löphjul och diverse skit...
Aha okej. Inte haft några problem med generatorremmar, har för mig att nån mer hade det där problemet, kommer inte på vem? Måste ju nästan vara nått med generatorn? Lycka till nu!
Men vi är hur många som helst som tycker ditt projekt är sjukt bra! Tycker verkligen inte du ska låta dig stoppas av några patetiska puckon som inte kan sköta sitt eget och skita i andra!