Tjejer och garaget.org

kourosh Honda Performance Club
23 september 2009 · 236 Inlägg

asså denna sida måste va bästa sidan en tjej kan vara medlem i. hur de än ser ut så får de hur mö uppmärksamhet som helst. grymt tjejer big_smile

är ägaren en tjej så ser man att bilen har haft 20 000 besökare och nästan alla har röstat, och röstat 4-5or. big_smile

helt orginal golf 3 med rostiga skärm kanter, plåtfälgar men visningsbild: en het tjej och namn: (tjejnamn)  och vad har hon för betyg : 4 nånting hahaha

grym sida för tjejer, vill fan byta användarnamn till typisk tjejnamn sara och ha kort på tjejen eller nåt o guud vad bra betyg man hade fått då istället för alla 2or och 3or man får från avundsjuka killar big_smile

vad tycker ni ? håller ni med mig eller är  jag heeelt borta?big_smile

Senast redigerat av kourosh (23 september 2009)

hpc: korre
Kör: Civic Type-R FN2
FreddeK
23 september 2009 ·

ja jo visst är det nog så men jag tycker kommentarerna är viktigast=) rätt genomskådligt om killen har tänkt med snoppen när han kommentera tjejens bil om det vart en 5:a men egentligen är värd en 2:a.

VolvoHanna
23 september 2009 · 373 Inlägg

låter som avundsjuka wink

bmx
23 september 2009 · 7 100 Inlägg

öhhhhhhhhhhhh finns redan en likadan tråd....

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
23 september 2009 · 6 170 Inlägg

Hahaha det är alltid lika roligt att kolla bilderna och kommentarerna på en tjejs bil, det är fan alltid minst tjugo sidor med kommentarer och det spelar ingen roll om det är en hottad nissan 300zx eller en rostig 740:i som legat uppe ett par veckor. Sålänge det bara är en tjej som äger bilen så haglar det kommentarer och betyg.


Som FreddeK sa så är det ju rätt lätt att se när en kille tänkte med k**en istället för hjärnan när han skrev en kommentar tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
23 september 2009 · 661 Inlägg

Men är verkligen betyg på din bil det viktigaste? Isåfall varför gör du inte ett nytt anv namn och låtsas vara tjej?

För mig håller jag med volvoHanna lite här, ja det måste väl vara för hon är tjej smile

Låter lite som avundsjuka, men där ligger faktiskt något i det du säger, men jag antar att många är för dumma o tror att tjejen vill ligga, för man skriver, fin bil schysta rattar smile

Korpiklaani -  Metsämies

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Janneutanb
23 september 2009 · 7 271 Inlägg

Att folk bryr sig över vad andra tycker om sin bil hmm

Senast redigerat av Brains (23 september 2009)

Slash Saabifierad
23 september 2009 · 2 026 Inlägg

Du har rätt men så här ser det ut på andra forum också hmm

Dock märker jag här på garaget att bara för man heter Sara eller Girlrejser så ger det inte automatiskt mer svar om man ställer en fråga vilket är bra. Andra forum så blir alla extra hjälpsamma så fort det är en tjej som frågar.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
MissLee
23 september 2009 · 52 Inlägg

Finns faktiskt undantag... Alla tjejer får inte 20 000 besök o 4-5 or i betyg...winkroll
Det tycker jag iofs e bra , visar bara på att vissa killar faktiskt tänker med skallen oxå... smile

Maaija Fröken Krånglig
24 september 2009 · 84 Inlägg

Undrar om någon satt igår natt och hade lite tråkigt?
Om du vill gå steget längre Kourosh, kanske du även ska fundera på att byta kön? wink

Fast jag tror killar blir lite fascinerade över att vi tjejer också faktiskt tycker om snygga bilar, och gärna håller på och fixar med dom själva!
Vi tjejer kan ju faktiskt vi också tongue

BMW E46 "Touring" (2001)
Bjork OEM <3
24 september 2009 · 6 957 Inlägg

Maaija skrev:
Undrar om någon satt igår natt och hade lite tråkigt?
Om du vill gå steget längre Kourosh, kanske du även ska fundera på att byta kön? wink

Fast jag tror killar blir lite fascinerade över att vi tjejer också faktiskt tycker om snygga bilar, och gärna håller på och fixar med dom själva!
Vi tjejer kan ju faktiskt vi också tongue

Sant, plus att pojkar spanar gärna in en Avatar och klickar på namnet wink eller? tongue

OEM <3
Maaija Fröken Krånglig
24 september 2009 · 84 Inlägg

Haha, det tror jag med. Undrar om jag skulle sätta en bild på brorsan istället och se om det ens är någon som tittar in då? tongue

BMW E46 "Touring" (2001)
BlueBull
24 september 2009 · 91 Inlägg

Jag kollar in alla snygga brudars bilar fjäskar som fan även om bilen är skitful !!! Och dumma som dom är så går dom på det och verkligen tror att rishögen e snygg

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
24 september 2009 · 271 Inlägg

MissLee skrev:
Finns faktiskt undantag... Alla tjejer får inte 20 000 besök o 4-5 or i betyg...winkroll
Det tycker jag iofs e bra , visar bara på att vissa killar faktiskt tänker med skallen oxå... smile

Håller med dig! big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
JoeyJ
25 september 2009 · 502 Inlägg

haha, har inte tänkt på det så mycket förut men gick in och kollade på bilarna som tjejerna i den här tråden har, och jävlar vad kommentarer big_smile

och MissLee du är ju då inte nått undantag wink

Maaija Fröken Krånglig
25 september 2009 · 84 Inlägg

Efter att ha skrivit i den här tråden har det blivit förvånansvärt mycket besökare senaste dagarna, vem kan svara på det? tongue

BMW E46 "Touring" (2001)
Bjork OEM <3
25 september 2009 · 6 957 Inlägg

Maaija skrev:
Efter att ha skrivit i den här tråden har det blivit förvånansvärt mycket besökare senaste dagarna, vem kan svara på det? tongue

En tös på avataren = besök, kashing big_smile

OEM <3
Germax
25 september 2009 · 12 086 Inlägg

Maaija skrev:
Efter att ha skrivit i den här tråden har det blivit förvånansvärt mycket besökare senaste dagarna, vem kan svara på det? tongue

Dom ser dig o tänker, fan de kanske finns några schyssta bilder på hennes lökar i galleriet, bäst o kolla.
Det är iaf så jag tänker när jag går in på en användare utan att kolla på bilen haha

RacingBunny
25 september 2009 · 508 Inlägg

Ni kan ju återuppliva den här tråden igen *asg*

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=32512

Oceanmist Emelie Hallberg
28 september 2009 · 829 Inlägg

Ni karlar får väl skärpa till er helt enkelt och kolla på bilen & rösta på bilen och inte på nått annat!..... vi tjejer måste väl också få gilla bilar & vara medlem här?

Senast redigerat av Oceanmist (28 september 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang