3119
Sök

Tjejer och garaget.org

52 Inlägg
28 september 2009
JoeyJ skrev:
haha, har inte tänkt på det så mycket förut men gick in och kollade på bilarna som tjejerna i den här tråden har, och jävlar vad kommentarer big_smile

och MissLee du är ju då inte nått undantag wink

Joho då , har ju bara typ 1600 besökare sen i mars nångång... wink okej att man fått lite kommentarer men det är ju som sagt på bilen , o ja det är en volvo , dock inte jätterisig... tongue men ändå...

59 Inlägg
28 september 2009
Maaija skrev:
Haha, det tror jag med. Undrar om jag skulle sätta en bild på brorsan istället och se om det ens är någon som tittar in då? tongue

Har testat de där, eller ja jag hade en bild på bilen å då sjunker antalet besökare med en gång kan ja lova.. tongue

Roos
28 september 2009
Äsch vad spelar de för roll, var trevliga och visa att "vi" inte är någe objekt istället så kan man prata med killar utan att de behöver antyda något sexuellt eller dylikt. Killar gillar att se på tjejer - tjejer gillar att se på killar. Så är det överallt. Inge konstigt med det.

Meerx
1 oktober 2009
rooos skrev:
Äsch vad spelar de för roll, var trevliga och visa att "vi" inte är någe objekt istället så kan man prata med killar utan att de behöver antyda något sexuellt eller dylikt. Killar gillar att se på tjejer - tjejer gillar att se på killar. Så är det överallt. Inge konstigt med det.

Håller me dig...

De e rätt logiskt att killar kollar om de är en tjej på avtaren....
Och ser vi nån kille man kanske tycker ser hyfsad ut så kollar vi..

Och när man ändå i inne på en sida kan man ju kolla bilen , och rösta om man känner för de !

Bara för att de e få tjejer här , så får dom få fler besökare , hade de vart lika mycke tjejer som killar , så hade de sätt annorlunda ut .. Men pga av att de finns så få tjer att titta på så blir de så smile !

207 Inlägg
1 oktober 2009
SJÄLVKLART tänker/röstar man med penis! Menar ni att det är frivilligt?

neckwomen_88
1 oktober 2009
men hörrni...tar den här diskussionen aldrig slut? 

kom igen, nu lägger vi energin på våra bilar istället för lägga energi på nåt sånt här helt meningslöst! smile

672 Inlägg
2 oktober 2009
Tjejer gillar ju uppmärksamhet å då har dom ju hittat rätt... endel har ju inte änns bil som hänger här.

lol

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Meerx
2 oktober 2009
vilken människa gillar inte uppmärksamhet ? de gör ni killar me !

Ljudbyggare
170 Inlägg
6 oktober 2009
Jag kan hålla med. Har sett det flera gånger med nu. Tittade in på en tjejs sida som skrivit här i tråden. 1 bild hade hon kjol och någon tröjliknande sak. Samt stog vid en bil. 25+sidor kommentarer. Inget emot att här är tjejer, men KILLAR FÖR HELVETE KÖP EN FIB OCH SLUTA RÖSTA/KOMMENTERA MED KUKARNA! Är ju bilar som gemensamt intresse vi är här för!

Emelie Hallberg
829 Inlägg
6 oktober 2009
Finns ju faktiskt killar som låter tjejer posa vid deras bilar också wink kan tänkas att rösterna faller mycket på tjejen också?

Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
6 oktober 2009
Visst stämmer det som ni säger med kommentarer, och till viss del röster. Men min gamla TT leder fortfarande över en annan TT som har lite mer lättklädda damer framför sig..
Sen om det beror på fina foto, vad jag gjorde med bilen eller nåt annat vet i tusan! Det är väl iofs bara en tidsfråga nu, eftersom min TT ligger under sålda bilar..

/Mattias

164 Inlägg
6 oktober 2009
Sen är det sannolikt så att alla tjejer faktiskt inte är tjejer...roll

http://www.bimmerforum.se/ - Det demokratiska BMW-forumet - nu öppet för gäster!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=160650

373 Inlägg
6 oktober 2009
MissLee skrev:
JoeyJ skrev:
haha, har inte tänkt på det så mycket förut men gick in och kollade på bilarna som tjejerna i den här tråden har, och jävlar vad kommentarer big_smile

Joho då , har ju bara typ 1600 besökare sen i mars nångång... wink okej att man fått lite kommentarer men det är ju som sagt på bilen , o ja det är en volvo , dock inte jätterisig... tongue men ändå...

Är du förvånad över att du fått komentarer fastän du "bara" har en volvo?
Visst att det kanske beror på att det är en tjej + volvo = komentar och inte kille + extremstylad och tunad volvo = komentar..

260 Inlägg
6 oktober 2009
Oceanmist skrev:
Ni karlar får väl skärpa till er helt enkelt och kolla på bilen & rösta på bilen och inte på nått annat!..... vi tjejer måste väl också få gilla bilar & vara medlem här?

You go girl!!

121 Inlägg
8 oktober 2009
Maaija skrev:
Undrar om någon satt igår natt och hade lite tråkigt?
Om du vill gå steget längre Kourosh, kanske du även ska fundera på att byta kön? wink

Fast jag tror killar blir lite fascinerade över att vi tjejer också faktiskt tycker om snygga bilar, och gärna håller på och fixar med dom själva!
Vi tjejer kan ju faktiskt vi också tongue

Måste faktiskt hålla med maaija här, man blir fascinerad och tror djupt inne att killar bara "ÅH vilken tjej som fattar sig på bilar, sexigt" sen är där väl dom som tänkar fan en sån tjej skulle man haft, därav blir det nog lite extra kommentarer i hopp om att få napp kanske ?

tror inte jag är helt ute och cycklar, vet själv att jag tycker det e sjukt coolt med en tjej som fixa sin egen bil bara byta däck tycker jag fan e nåt, inte som jag ser ner på tjejer men 95% av mina tjej kompisar vet knappt hur man bytar däck.

Edit: Märkte själv när jag satt här och bläddra att så man en tjej som avatar bild klicka man automatiskt för att kika lite.
Senast redigerat av bumb (8 oktober 2009)

38 Inlägg
8 oktober 2009
Vi killar kollar ju alltid på tjejerna först sen bilen eftersom vi är så beroende av motsatta könet. Om vi ser en tjej på ett forum så klart att killarna försöker få henne att skriva med en och så skriver alla killarna snälla kommentarer! kan ju inte rösta minus och skriva dåliga kommentarer så klart inte tjejen kommer svara på en då!

508 Inlägg
8 oktober 2009
matteeee skrev:
Visst stämmer det som ni säger med kommentarer, och till viss del röster. Men min gamla TT leder fortfarande över en annan TT som har lite mer lättklädda damer framför sig..
Sen om det beror på fina foto, vad jag gjorde med bilen eller nåt annat vet i tusan! Det är väl iofs bara en tidsfråga nu, eftersom min TT ligger under sålda bilar..

Nu förstår jag inte Matte vad du menar wink
Min din TT va ju grym, men sen så känner jag ju dig så kanske va så att jag rösta med *censur* hahaha

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
8 oktober 2009
putter skrev:
Oceanmist skrev:
Ni karlar får väl skärpa till er helt enkelt och kolla på bilen & rösta på bilen och inte på nått annat!..... vi tjejer måste väl också få gilla bilar & vara medlem här?

karlar?  det är smågrabbar som kollar på arslena, vi andra är här för att kolla på våra och andras bilar!
sen har du ju två bilar, många har ingen bil alls och bara bilder på sig själva under projekttråden på sin sida! det är ganska uppenbart att det inte är nåt bilintresse där liksom
så gick dom in och hade bilintresse och bilar  så vore det ju inget problem eller?

du menar så kallade "Plåt Luder"? wink

Team Insane Racing

52 Inlägg
8 oktober 2009
VolvoHanna skrev:
MissLee skrev:
JoeyJ skrev:

Är du förvånad över att du fått komentarer fastän du "bara" har en volvo?
Visst att det kanske beror på att det är en tjej + volvo = komentar och inte kille + extremstylad och tunad volvo = komentar..

Nä , inte direkt förvånad , skrev så mest eftersom det alltid är ett exempel " tjej med rostig volvo som får kommentarer"... smile

4 005 Inlägg
13 oktober 2009
Känns som om denna fråga är uppe en gång i månaden i en ny tråd hela tiden? Med skillnaden att det är nytt folk.

1. Visar man upp sina bröst på ett bilcommunity så är det för att visa dem.
2. Bli inte sur om man tittar då.

Att sätta högre poäng på en ful bil bara för att det är en snygg ägare vet jag inte varför man ska göra. Vad vinner man på detta?

Sök