hehe Martin det sitter ej löst dock sitter det för högt ställt. det ja jag ska visa en dag så fattar du Inte helt svart huv;) blir för svart
Ok ok såg ut som att de glappade för de bländade bitvis även på rak fin väg heheh nä anledningen till att vi tyckte de var när vi kom in i hungsbacka och gatubelysningen kom så såg den jäkligt rå ut ´när hela motorummet var svart och fronten stack ut med det gula men men
Ah ja men det e jävla dumt det ljuset ska fota när jag står å lyser mot en vägg så ska du få se:P det har inget med guppandet å göra:P AH jo hel svart huv går väl men känns förlätt:P ser mer komplicerat ut med en svart rand på huven;) fårväl se hur det blir när stellan är klar
Kazma kul du gillar bilen;) ganska skönt den snart är hundra på utsidan. Ska bli kul i sommar
Oj oj här står det still. inte skrivit något på länge så får väl säga . Ja det går trögt nu livet har sin hårda gång mot mig men börjar släppa med våren å tack vare sjukt goa kompisar som hjälper mig.
hur som så har jag gjort lite saker iallafall dåliga bilder jag vet ska ta nya med den bra kameran snarast
Huven klar av deamo
fronten har fått en otäck skada så ska lackas IGEN så sätter inte i galler nu
Oj oj här står det still. inte skrivit något på länge så får väl säga . Ja det går trögt nu livet har sin hårda gång mot mig men börjar släppa med våren å tack vare sjukt goa kompisar som hjälper mig.
hur som så har jag gjort lite saker iallafall dåliga bilder jag vet ska ta nya med den bra kameran snarast
skulle vara fint med ett nät i bak och kanske en lite mer aggresivare front som passar bakspoilern ... men då behöver du fixat motorn med så den hänger md
Nja går tyvär lite dåligt nu. lägger inte en sek på bilen mer. då jag fått problem med hela livet. Måste ta tag i allt innan jag ens förösker göra nått åt bilen. Den är ENDAST bruks bil nu kör inga race eller nått mer.
Hur som så ser den ut som en pilsnerhäck nu bjuder på en bild så nu förstår:P
Tjoho alla på gorg. kommer tyvär med en tråkig nyhet, i torsdags när jag skulle till gbg med Humlan så passade en passat på köra rätt in i sidan på mig:(
Det konstiga är att det böev bara två bucklor i bakskärmen men han träffade KLOCKRENT över fälgen. Bilen är obrukbar går inte å putta för hand utan man få slira i väg på kopplingen om man ska flytta den. Å ja båda bakfälgarna ser skumma ut nu
får se vad försäkringsbolaget gör åt saken
så här ser hon ut nu. OBS tog inte kort på den skadafe sidan utan tog på den hela vill inte visa några skador. kommer senare i sådannafall
Tjoho alla på gorg. kommer tyvär med en tråkig nyhet, i torsdags när jag skulle till gbg med Humlan så passade en passat på köra rätt in i sidan på mig:(
Det konstiga är att det böev bara två bucklor i bakskärmen men han träffade KLOCKRENT över fälgen. Bilen är obrukbar går inte å putta för hand utan man få slira i väg på kopplingen om man ska flytta den. Å ja båda bakfälgarna ser skumma ut nu
så här ser hon ut nu. OBS tog inte kort på den skadafe sidan utan tog på den hela vill inte visa några skador. kommer senare i sådannafall
Hur snabbt körde du/passaten när det smällde? Vet själv hur det är Trodde jag skulle få lösa in min för någon vecka sedan pga liknande skada. Ditt eller motpartens fel? För är det motpartens fel och dem börjat klödda med att lösa in bilen så får du väll försvara med allt som är gjort på bilen och att du vill ha din bil reparerad. Brukar hjälpa på traven ibland.
Fy va tråkigt, jag lider med dig Hoppas allt blir bra till slut. Finns det bilder på den dåliga sidan så vore intressant att se, men som sagt kanske inte är så kul att lägga upp här. Lycka till