Okej garaget så här blir det Jag beställer ny turbo, wastegate och grenrör i veckan sens ak vi nog lyckas snickra i hop något kul;)? kan nämna screampipe osv hoppas någon har intresset att fortsätta följa bygget ska snart börja fota för er
Okej garaget så här blir det Jag beställer ny turbo, wastegate och grenrör i veckan sens ak vi nog lyckas snickra i hop något kul;)? kan nämna screampipe osv hoppas någon har intresset att fortsätta följa bygget ska snart börja fota för er
Tjenare! Satt just å läste igenom alla 36 sidor, väldans otur du har haft men kul att du ändå kör på=) Snygg bil är det helt klart! Hoppas allt går som planerat med turbo bytet!
tack kul du orkade dig igenom alla 36 sidor;) jo det är nog all otur som gett mig ork nu att Visa er alla jag KAN om jag vill:P denna gången ska bilen bli hel å snygg
Usch då! fast det är skoj å montera sakerna sen (blir så fint med FMIC) Nu är de snart vinter igen å meckandet tar fart! men gäller att hålla byggarglöden uppe! blir lätt värt de till våren igen
Dueh, ska du köra den där dumpen(fortfarande min) med originalsprutet så får du shimsa upp fjädertrycket litegrann så den håller tätt på tomgång, eller koppla in en återcirkulering.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.