3411
Sök

Audi "humlan" A4 Quattro börjar Lite lätt igen

558 Inlägg
8 november 2009
jävla iq befriade djur:)

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
martin jo jag vte men har haft dom härlänge å dpm var snälla mot mig när jag blev påkörd med volvovn så ska ngo gå.

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Normark skrev:

ja. det värst var ju jag kom ju där å dumpade å brumade:P bilen hörs ju:P var lite ledsamt å se bambi ligga i diket sen den såg så ledsen ut sad

Mvh O.Frankeståhl

1 059 Inlägg
8 november 2009
tråkigt.
har en ev en org huv o sälja,pm i så fall

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

297 Inlägg
8 november 2009
oggy_swe skrev:
Normark skrev:

ja. det värst var ju jag kom ju där å dumpade å brumade:P bilen hörs ju:P var lite ledsamt å se bambi ligga i diket sen den såg så ledsen ut sad

Tråkit å se, såhär gjorde ettpar kompisar med en bambi som avled smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17973/798259_rqpmsa.jpg

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
racefan skrev:
tråkigt.
har en ev en org huv o sälja,pm i så fall

hehe man tackar men just nu ska jag först kolla allt med försärkingen innan jag enns rör bilen

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Gurra XD varför blir jag inte enns förvånad över dig XD

Mvh O.Frankeståhl

207 Inlägg
8 november 2009
oggy_swe skrev:
martin jo jag vte men har haft dom härlänge å dpm var snälla mot mig när jag blev påkörd med volvovn så ska ngo gå.

Jag håller Tummarna för att de går vägen !

jag tecknade en Extra vilt försäkring på Volvon För att vara på den säkra sidan ifall olyckan är framme , de händer så jäkla fort....

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Hilbertson skrev:
oggy_swe skrev:

jag tecknade en Extra vilt försäkring på Volvon För att vara på den säkra sidan ifall olyckan är framme , de händer så jäkla fort....

tack. ja detta är ju inget enns den bästa föraren kan vara berädd på. Å nej jag menar inte jag är den bästa föraren XD vad jag vill ha sagt är att det kan hända vem som.

Mvh O.Frankeståhl

207 Inlägg
8 november 2009
oggy_swe skrev:
Hilbertson skrev:
oggy_swe skrev:

tack. ja detta är ju inget enns den bästa föraren kan vara berädd på. Å nej jag menar inte jag är den bästa föraren XD vad jag vill ha sagt är att det kan hända vem som.

Precis!

Räknade lite inna hur många djur jag tagit.
4 st Allihop med Timmerbilen
1 grävling
2 harar
1 ekorre

Så man ve tju hur fort dom springer upp... Glad aatt jag inte tagit något med personbil ännu...

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Hilbertson skrev:
oggy_swe skrev:
Hilbertson skrev:

Precis!

Räknade lite inna hur många djur jag tagit.
4 st Allihop med Timmerbilen
1 grävling
2 harar
1 ekorre

Så man ve tju hur fort dom springer upp... Glad aatt jag inte tagit något med personbil ännu...

ne dom e snabba. ag hade ju ultimat otur. det avr presic i krönet där i fjärås på 50 sträckan du vet. från kungsbakca.  där det är brant nerför ås vänger där klipte jag det.

Mvh O.Frankeståhl

558 Inlägg
8 november 2009
hahaha vafan har dom tryckt ner de där för?lol
stackarn:P

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Normark skrev:
hahaha vafan har dom tryckt ner de där för?lol
stackarn:P

haha du detta är typsik gurra humor XD

Mvh O.Frankeståhl

39 Inlägg
8 november 2009
Ah tråkit sånthär! Men det kommer ju troligen att gå på försäkringen? wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
jo men jag vill laga det själv. vill inte bli av med bilen för bheöva lämmna in. litar ej på att folk gör det rätt.

Mvh O.Frankeståhl

1 741 Inlägg
9 november 2009
Hmm, ja... inte varje dag man ser en kronhjort... och absolut inte varje dag man lyckas köra på en wink (Om det nu var bambi du hittade)

Ser ju ut som att det där bara passade in bra med dina planer. smile

Då en liknande sak hände mig fick jag lov att lämna in bilen. Inget val alls att göra det själv än fast det hade blivit betydligt billigare för dem. Så beror nog helt på vad ditt bolag säger.

Lycka till!

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
9 november 2009
Blev det bara plåtskador? Dvs det som syns på bilderna?

Alltid synd när det händer, men i just detta läge får man se att det var riktigt skönt att du inte hade en nylackad front på. smile
Ska bli kul att se hur det blir efter reparationer och annat pillande. big_smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
Tja gorg tack för alla komments smile välldigt kul smile  ska presic nu sätta mig å ringa lite ås e vad jag kan göra;)

Elda ja deamon litar jag till 110% på men han låter mig åxå vara med under själva prossen osv tongue

Tecman hehe ne jägarn som kom å skjöt skrattade massor när jags a det inte var meingen XD
Han bara ne tro faaan det XD självklart har gurras bild inget å göra med mitt rådjur. tongue det som jag körde på lät jag ligga kvar i diket.

det verkar som det bara blev plåtskador medd några ryk fick jag upp huden å där under såg allt helt ut smile krock balken å allt ser orört ut.

Mvh O.Frankeståhl

338 Inlägg
9 november 2009
haha älskar bilden på losgårds roadkill big_smile hehe
e bajamajan vid spekeröd som den e noppad i =P
trist att de gick illa me bilen men sådant som händer bara påt igen, va mer kan man göra?

varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis

utbildad klant
2 197 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
guran_man skrev:
haha älskar bilden på losgårds roadkill big_smile hehe
e bajamajan vid spekeröd som den e noppad i =P
trist att de gick illa me bilen men sådant som händer bara påt igen, va mer kan man göra?

haha XD bilden gjorde sig r'ätt här XD jo segt med bilen men men inget å göra åt. just nu väntar ajg på försäkringsbolaget ska säga nått innan jag kan sätta i gång

Mvh O.Frankeståhl

Sök