tråkigt. har en ev en org huv o sälja,pm i så fall
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
martin jo jag vte men har haft dom härlänge å dpm var snälla mot mig när jag blev påkörd med volvovn så ska ngo gå.
Jag håller Tummarna för att de går vägen !
jag tecknade en Extra vilt försäkring på Volvon För att vara på den säkra sidan ifall olyckan är framme , de händer så jäkla fort....
tack. ja detta är ju inget enns den bästa föraren kan vara berädd på. Å nej jag menar inte jag är den bästa föraren XD vad jag vill ha sagt är att det kan hända vem som.
martin jo jag vte men har haft dom härlänge å dpm var snälla mot mig när jag blev påkörd med volvovn så ska ngo gå.
Jag håller Tummarna för att de går vägen !
jag tecknade en Extra vilt försäkring på Volvon För att vara på den säkra sidan ifall olyckan är framme , de händer så jäkla fort....
tack. ja detta är ju inget enns den bästa föraren kan vara berädd på. Å nej jag menar inte jag är den bästa föraren XD vad jag vill ha sagt är att det kan hända vem som.
Precis!
Räknade lite inna hur många djur jag tagit. 4 st Allihop med Timmerbilen 1 grävling 2 harar 1 ekorre
Så man ve tju hur fort dom springer upp... Glad aatt jag inte tagit något med personbil ännu...
Precis!
Räknade lite inna hur många djur jag tagit. 4 st Allihop med Timmerbilen 1 grävling 2 harar 1 ekorre
Så man ve tju hur fort dom springer upp... Glad aatt jag inte tagit något med personbil ännu...
ne dom e snabba. ag hade ju ultimat otur. det avr presic i krönet där i fjärås på 50 sträckan du vet. från kungsbakca. där det är brant nerför ås vänger där klipte jag det.
Hmm, ja... inte varje dag man ser en kronhjort... och absolut inte varje dag man lyckas köra på en (Om det nu var bambi du hittade)
Ser ju ut som att det där bara passade in bra med dina planer.
Då en liknande sak hände mig fick jag lov att lämna in bilen. Inget val alls att göra det själv än fast det hade blivit betydligt billigare för dem. Så beror nog helt på vad ditt bolag säger.
Blev det bara plåtskador? Dvs det som syns på bilderna?
Alltid synd när det händer, men i just detta läge får man se att det var riktigt skönt att du inte hade en nylackad front på. Ska bli kul att se hur det blir efter reparationer och annat pillande.
Tja gorg tack för alla komments välldigt kul ska presic nu sätta mig å ringa lite ås e vad jag kan göra;)
Elda ja deamon litar jag till 110% på men han låter mig åxå vara med under själva prossen osv
Tecman hehe ne jägarn som kom å skjöt skrattade massor när jags a det inte var meingen XD Han bara ne tro faaan det XD självklart har gurras bild inget å göra med mitt rådjur. det som jag körde på lät jag ligga kvar i diket.
det verkar som det bara blev plåtskador medd några ryk fick jag upp huden å där under såg allt helt ut krock balken å allt ser orört ut.
haha älskar bilden på losgårds roadkill hehe e bajamajan vid spekeröd som den e noppad i =P trist att de gick illa me bilen men sådant som händer bara påt igen, va mer kan man göra?
varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis
haha älskar bilden på losgårds roadkill hehe e bajamajan vid spekeröd som den e noppad i =P trist att de gick illa me bilen men sådant som händer bara påt igen, va mer kan man göra?
haha XD bilden gjorde sig r'ätt här XD jo segt med bilen men men inget å göra åt. just nu väntar ajg på försäkringsbolaget ska säga nått innan jag kan sätta i gång