Eftersnack Birstaträffen.

tompa_turbo Höst och kallt
4 oktober 2009 · 325 Inlägg

såg nån vovlo röd  v70 åka runt  va det  nån civilare  nån som  vet  ?

-hedman
4 oktober 2009 · 576 Inlägg

Kul träff!!! Mina 19"are på bussen fick nöta lite gummi &så.....
Riktigt kul att det blev mycke folk i garaget jag koppla på kameran på bilen & for nått varv & det blev underground känsla av videon!
ska lägga lite musik på den & lägga upp snart!...!...!...!
Tack för i år då!!!!
Nästa år blir ännu bättre smile tongue big_smile

/Hedman
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
johan_elk
4 oktober 2009 · 2 Inlägg

tompa_audi skrev:
såg nån vovlo röd  v70 åka runt  va det  nån civilare  nån som  vet  ?

Om du menar den svensson röda med tonade rutor och i helt orignal skick så va det några yngre killar som satt där smile

Mycket rolig och annorlunda träff jag och en polare åkte ner från sollefteå i spöregn och lätt sidvind men de tyckte vi båda det var värt smile Ser fram emot nästa vår/sommar när de är lite varmare.. och torrare.

// johan

Dekan
4 oktober 2009 · 112 Inlägg

Är det någon som har nå bilder å lägga upp?

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
Znurf
4 oktober 2009 · 207 Inlägg

Dekan skrev:
Är det någon som har nå bilder å lägga upp?

När de släckte ner så blev det så svårt att ta bilder, vilket jag tror förstörde för många, filmkameror bör kunna klara sig dock, till nästa gång får man ha med sig stativ också tongue eller en bra blixt (inte den inbyggda), då blir det garanterat mer pics smile

Jag väntar med spänning på Hedmans film jag wink

jeep_tom Jeep Tom
4 oktober 2009 · 276 Inlägg

Riktigt härlig uppslutning inne i parkeringsgaraget. Jag hoppas på att få se mycket bilder och video nu. Detta är nog en av de bästa träffarna enligt min mening,och mycket det just pga den sammanhållningen som blev på alla bilar. Och härligt med all däckrök!

Måste själv byta däck på måndag då jag passade på att bränna lite gummi ikväll. Ville bjuda på lite extra då det var sista "sommarträffen"    big_smile tongue

Feeling free to do my own thing
tjarniz
4 oktober 2009 · 361 Inlägg

CopyCola skrev:

Sauce skrev:
tyvärr har vi ingen portvakt som kan kolla legg på dom som ska in, och vad jag vet så är det fortfarande ingen åldersgräns på att vistas i parkeringshus, jag är väl inget fan av 15åringar själv men... varför skulle dom inte få vara där?

men endå, en superträff!

Det borde vara åldersgräns på det..
Såklart var det inte bara fjortisar som tyckte det var sjukt häftigt att kasta halvtomma burkar överallt, vara i vägen för bilar osv. Men ett tag kändes det nästan som en polarlördag.

vi va flera stycken som ansåg samma sak som dig.
kändes som man stog på stan  krings fjortis hacket typ..
Men vissa "äldre" tkr ju om att drälla me småungar..det är ju skit coolt tongue
Man kan ju använda hyffs..
Har kanske städhjälp hemma vad vet jag...

tjarniz
4 oktober 2009 · 361 Inlägg

Vafasen än är det inte över  alla skriver för iår tongue
Förra året var det ju en träff mitt i vintern med riktigt bra uppslutning!
Den va riktigt skoj och hal.

Znurf
4 oktober 2009 · 207 Inlägg

tjarniz skrev:
Vafasen än är det inte över  alla skriver för iår tongue
Förra året var det ju en träff mitt i vintern med riktigt bra uppslutning!
Den va riktigt skoj och hal.

Ja men mycket av gatubilarna/"finbilarna" (eller vad man nu ska säga) är ju undanställda då och ersatta med inte alltid lika fagra vinterbilar big_smile
För nog är det väl roligare att se en japs eller en jänkare leka loss än en 740? smile (Säger inte att det är dåligt, bara inte riktigt "lika fränt", missförstå mig inte ^^)

tjarniz
4 oktober 2009 · 361 Inlägg

Znurf skrev:

tjarniz skrev:
Vafasen än är det inte över  alla skriver för iår tongue
Förra året var det ju en träff mitt i vintern med riktigt bra uppslutning!
Den va riktigt skoj och hal.

Ja men mycket av gatubilarna/"finbilarna" (eller vad man nu ska säga) är ju undanställda då och ersatta med inte alltid lika fagra vinterbilar big_smile
För nog är det väl roligare att se en japs eller en jänkare leka loss än en 740? smile (Säger inte att det är dåligt, bara inte riktigt "lika fränt", missförstå mig inte ^^)

bli vad man gör det till men inte att förakta finns det mkt annat kul än volvo på vintern!tongue
Tyckte det va mkt gammskruttar igår endå.. inte som på riktiga sommare.
Så en vinterträff ser nog rätt lik ut .
Själv lämna jag pärlan hemma, och tog vardagsåket.
Sånt oväder å alltid burna nån lös å blästra en... en gång aldrig mer.

Senast redigerat av tjarniz (4 oktober 2009)

Ohscar
4 oktober 2009 · 356 Inlägg

var så säker på att det blir minst en vinterträff!

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
sa11e Tro mig det går att köra fortare än 110:)
4 oktober 2009 · 215 Inlägg

GLT-80 skrev:
de va jäkligt bra drag där. mycket börnouts vart de:P kunde knappt andas där inne efter amrikanarn o 740n brännde däck:P men kul som fan va de iaf^^-... e de inga som ha tage nå bilder??

Vad var de för färg på 740in??

Jag kör traktor:)
coffa Sundsvall
4 oktober 2009 · 285 Inlägg

tycker även jag att det vart rätt bra ! Synd bilen inte höll för en helkväll men men det gick ju att stå och kolla på alla andra som körde samt lyssna på musik !

Åker just nu GTO 67,
S_D_Karlsson
4 oktober 2009 · 111 Inlägg

Tycker det var en riktigt BRA träff! Härlig känsla då alla höll sig inne i parkhuset. Tycker själv inte åldern har någon betydelse för det finns många äldre personer som beter sig som 3 åringar. Är mest spriten som jag tycker förstör. Alla som kastar glasflaskor överallt och skräp. Jävligt tråkigt!
Hoppas hoppas på många fler träffar under vintern big_smile

Anders Karlsson
BMW 520D E60 "Tiffany" (2008)
-hedman
4 oktober 2009 · 576 Inlägg

Znurf skrev:

Dekan skrev:
Är det någon som har nå bilder å lägga upp?

När de släckte ner så blev det så svårt att ta bilder, vilket jag tror förstörde för många, filmkameror bör kunna klara sig dock, till nästa gång får man ha med sig stativ också tongue eller en bra blixt (inte den inbyggda), då blir det garanterat mer pics smile

Jag väntar med spänning på Hedmans film jag wink

Tyvärr kom inte din bil med men jag såg dig big_smile  men det finns en massa andra snygga bilar med. dock lite för mycke volvo wink

/Hedman
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Jockefors
4 oktober 2009 · 961 Inlägg

nån som fick nå kort på min televerkare då ? smile

Pure DieselPower
Ohscar
4 oktober 2009 · 356 Inlägg

jag undrar oxo vart alla bilderna är. av denna däckslakt måste det ha tagits bilder!

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
GLT-80 skogstokig
4 oktober 2009 · 341 Inlägg

talibangran skrev:
nån som fick nå kort på min televerkare då ? smile

jag sågn iaf. tänkte ta kort när du va inne i garaget men de vart så jävla mörkt när man skulle ta kort:P för ja tycker dom e fräna som fan:P

Volvo s60 "Albert" (2007)
Volvo 240 GLT "GLTn" (1980)
Opel Rekord C "Tysken" (1968)
Jockefors
4 oktober 2009 · 961 Inlägg

GLT-80 skrev:

talibangran skrev:
nån som fick nå kort på min televerkare då ? smile

jag sågn iaf. tänkte ta kort när du va inne i garaget men de vart så jävla mörkt när man skulle ta kort:P för ja tycker dom e fräna som fan:P

jaså big_smile ja synd att de vart så mörkt som sagt , javisst är dom tuffa smile dom syns iaf wink

Pure DieselPower
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang