NOOX skrev:
var det inte du som kritiserade Jimmy för att bara bygga å inte köra bilen

, vad blir det för bil istället , börjar själv bli lite fundersam över vad jag skall göra när min är färdig

, kanske alldrig gör den klar för då får man väl sälj noja som alla andra

ps inget illa menat med inlägget lingström (ironi) ds
Haha ja vafan, trodde inte man skulle bli sugen på något nytt efter att man längtat så länge efter att äga en s13 själv.
Men får man nya planer och blir sugen på annat så blir det lätt så att man vill ha något nytt helt enkelt och jag vill ha något som jag vet är lättare att skruva med och som många i min umgängeskrets vet mer om osv.
Vill ändå ha kvar 200an men ändå inte

fan man skulel haft råd och ha 2 bilar, får se vad som sker helt enkelt, gnistan för att ha kvar 200an kanske ökar igen.
Vi får se.
Hehe, jag tar det på rätt sätt NOOX, var ju faktiskt lite dubbelmoral där från mig helt enkelt. ^^
ahlgr3n skrev:
LINGSTROM skrev:
Här var länge sedan man skrev!
Uppdaterar vell lite vad som hänt och vad som är på gång ^^
Min lambda är kass så denna kommer att bytas ut i veckan.
Sköt en packning vid grenröret idag, lagom drygt nu när bilen ska besiktas senast på Onsdag nästa vecka och jag har lagom mycket att göra redan...
Aja, finns inte så mkt att göra precis, hehe.
Brände mig ganska ordentligt när jag letade efter avgasläckaget igår
Blåsan blev ungefär dubbelt så stor som på bilden senare under kvällen, lagom ont göre hehe.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/36400/937864_22xqsq.jpgNästa månad kommer min nya kopplingssats, nya bakvagnsbussningar och proffs tonade rutor kommer det att blir istället för Soya toningen som sitter där nu.
Någon som vill köpa min Soya solfilm så PMa, kom med ett bud, kostar 1200:- nytt för bakrutor och bakluckan! ;D
Mvh
Vart tonade du rutorna ngn stans?=P
och hur mkt kostade det för dig?=P
riktigt fin bil=P blir lika avis varje gång när man möter dig;D
Haha kommer faktiskt inte ihåg vad firman heter men maila till: son.hog@hotmail.com
Och fråga om pris osv, bara att säga vad du har för bil m.m.
Kommer att kosta 2400:- för bakrutorna på min bil, vet inte om jag skall göra det då mina planer är att sälja bilen för nytt projekt ^^
Hehe kul att höra

Mvh