Det hela började med att bilen började rycka lite vid körning, typ som om att gasen levde sitt egna liv i alla hastigheter .
Och den ville knappt motorbromsa och till sist reagerade inte kopplingen alls.
Motorlampan började lysa, sedan oljetryckslampan och även generatorlampan o sen dog den.
Försökte starta den o hade i friläge o bilen "rusar" typ, låter som om den varvar (lite svårt hur mycket den varvar med tanke på att de inte är någon varvmätare i bilen) o även när jag tryckte ner kopplingen så rusade den.
Men kan en dålig koppling verkligen orsaka allt detta?
Startade med en växel i också utan att trycka ner kopplingen o bilen "hoppade" inte fram så som vissa kärringstopp man fick när man övningskörde (haha), så det verkar ju vara kopplingen men jag vill gärna veta lite mer.
Någon tjötar om tändkassett, men det kan väl inte ha något med detta att göra??
Är tacksam för alla svar
Mvh Jenny
Love Me 0r Hate Me, It´s Still An 0bsession !