2818
Sök

Polo 85a går på några burk

9 Inlägg
19 oktober 2009
Trådstartare
hej ja har ett problem med min polo 85a den går på för några burkar o folk sa till mig att det var förgasarfoten som tog in tjuvluft så jag tätade den men den gick bra i en dag o nu går den skit igen vore väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig är inte så bra på gamla förgasar bilar tongue

Btp

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 oktober 2009
lonestar skrev:
så jag tätade den men den gick bra i en dag o nu går den skit igen vore väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig är inte så bra på gamla förgasar bilar tongue

roll du tätade den? skulle tro att felet ligger kvar där köp ny eller gå lös med startgas om du vill vara 100% innan du köper en ny..

9 Inlägg
19 oktober 2009
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
lonestar skrev:
så jag tätade den men den gick bra i en dag o nu går den skit igen vore väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig är inte så bra på gamla förgasar bilar tongue

roll du tätade den? skulle tro att felet ligger kvar där köp ny eller gå lös med startgas om du vill vara 100% innan du köper en ny..

då kommer vi till det roliga delen finns inte kvar i nåns soretement :S

Btp

9 Inlägg
20 oktober 2009
Trådstartare
lät bilen stå ett par timmar nu o provade bilen o nu gick den som den skulle fast utan luft filter boxen på förgasaren o den funka som den skulle :S

Btp

Vw trimmare
2 995 Inlägg
20 oktober 2009
lonestar skrev:
då kommer vi till det roliga delen finns inte kvar i nåns soretement :S

Vag har så många du vill ha wink

Sök