Nej fyfan va surt det är. Hade tänkt vara klar idag Men det löser sig! Frayze - Det diffar med flera cm på många ställen så det finns ingen möjlighet tyvärr
Spelar väll ingen roll? Lägg distanser i mellan. Bilen ska ju ändå sitta med arslet först in i däcktraven på mantorp?
he he precis mitt motto !! Jag köpte ett kjopack till min nissan och det verkar det vara riktigt bra passform på om man jämför med vad många andra beskriver om sina kjolpack.. mitt är i glasfiber och kommer från J-spec.se
Gött att bes tid är fixat, tror du att den går igenom? Ser riktgit fint ut mannen, du har gjort det bra
Jadå, ska bara ta bort toningen på baklysena så ska det inte vara några problem. Avgasvärden och allt viktigt är perfekt! Tack så mkt! Har klantat till det några gånger nu, men man lär sig av sina misstag antar jag
bushmyra skrev:
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:
Nej fyfan va surt det är. Hade tänkt vara klar idag Men det löser sig! Frayze - Det diffar med flera cm på många ställen så det finns ingen möjlighet tyvärr
Spelar väll ingen roll? Lägg distanser i mellan. Bilen ska ju ändå sitta med arslet först in i däcktraven på mantorp?
he he precis mitt motto !! Jag köpte ett kjopack till min nissan och det verkar det vara riktigt bra passform på om man jämför med vad många andra beskriver om sina kjolpack.. mitt är i glasfiber och kommer från J-spec.se
Har ju inte körkort än och inte så jättemycket pengar så vill gärna att det håller ett tag.. Men visst är det kul att sladda på bana Mitt är begagnat så trodde det skulle passa rätt bra då, men icke
Suck, tar skiten inte slut? Tvättade bilen idag och märkte efter ett tag att dammet INTE försvann från front och bak. Det är strävt och fult som fan. Blir så jävla trött och vetifan vad jag ska göra nu..
Står nu utan pengar med en limmad och ful front, minst lika ful bak, icke passande sidokjolar, fula dörrsidor, ful toning, spacers som inte går att ha på m.m. Usch och fy... Någon som vill ha bilhelvetet för jag ska nog inte hålla på med detta!
Går helt säkert att polera så det blir fint. Om dom nu är kass så har du ju inget att förlora på att dra igång polertrissan en sväng. Tror det blir kanon om du nöter en stund.
Mappar bilar med eftermarknadssprut billigt i bromsbänk
Imorgon är det dags för besiktning, och min första gång någonsin på besiktningen öht. Spännande och rätt läskigt men har 6mil till det stället jag ska till så ser fram emot att köra bilen väldigt mycket även att den är rätt ful och insatsdämparen är på.
Blir lite skillnad med toning.
Svårt att vara arg på bilen när den är så fet. Synd att lacken är ful och jag inte har någon intercooler i fronten bara..
nej lägger man pengar o tid på utseende så bättre o lägga krutet på motorn, det får man igen varje gång man trycker på gasen (och varje gång man tankar, tyvär)
ne det är ju individuellt Men var du nere på stället som lackade den? fin våtslip/en polering så e dammet borta ju
Haha, den går jävligt bra tycker iaf jag. Ville ha en look som gick hand i hand med det.. Ska åka ner till lackeraren imorgon så får han ta itu med det!
Idag blev bilen alltså besiktad, U.A.! Kändes riktigt skönt och fick för första gången köra bilen en längre sträcka, fyfan va kul det är! Åkte sen efter besiktningen ner till lackeraren som tittade lite och sen provade han att gnugga lite med någon polish och visst gick dammet bort! Så fick med mig lite hem och gnugga med. Så nu känns det bra igen!
Så fin blev fronten efter lite gnuggande.. Men det kan ju inte gå bra allt för länge, nu är det något som drar tjuvström och kan inte starta bilen efter att ha haft den avstängd i typ en kvart. Har nytt batteri..