2269
Sök

Aerodynamiks 200sx S13

Världens sämsta och bästa bil!

618 203 Visningar
Uppdaterades senast 7 februari 2019
7 120 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
Snyggt jobbat! smile

Thx! big_smile

Elda skrev:
man blir ju för fan aldrig färdig med en bil big_smile

Ne, man blir ju aldrig det. tongue Men klar för säsongen kan man bli och jag är snaaart klar för 2010 lol

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 augusti 2010
Aerodynamik skrev:
Elda skrev:

Ne, man blir ju aldrig det. tongue Men klar för säsongen kan man bli och jag är snaaart klar för 2010 lol

Ställ av den i höst och spendera vintern med att montera i en RB25DET motor under huven winktongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

7 120 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Aerodynamik skrev:
Elda skrev:

Ställ av den i höst och spendera vintern med att montera i en RB25DET motor under huven winktongue

Jo, det skulle vara nåt. tongue Har dock varken pengar, kunskap eller plats för sånt sad

Jlmmy
24 augusti 2010
Gött! smile
När kommer kortet då? måste vara surt att vänta in det asså^^

Fortsätt så, ha d

7 120 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Gött! smile
När kommer kortet då? måste vara surt att vänta in det asså^^

Fortsätt så, ha d

Det är drygt som fan att vänta, blir 18 den 28e september. tongue
Har bokat in allt förutom uppskrivning och uppkörning så hoppas ta det ganska fort.. smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 augusti 2010
Hoppas du klarar de på första försöket. Minns att jag sköt upp skrivningen 2 veckor då jag inte kände mig redo, sista månaden pluggade jag körkortsteori 9 timmar om dan på veckorna å 13 timmar per da på helgerna. Fick dom höga poäng smile Skrev i juni och körde upp i september smile

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

7 120 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Hoppas du klarar de på första försöket. Minns att jag sköt upp skrivningen 2 veckor då jag inte kände mig redo, sista månaden pluggade jag körkortsteori 9 timmar om dan på veckorna å 13 timmar per da på helgerna. Fick dom höga poäng smile Skrev i juni och körde upp i september smile

Får hoppas. smile Är det samma frågor som på datorn typ? Isåfall är det ju en baggis smile

247 Inlägg
24 augusti 2010
Aerodynamik skrev:
_night_stalker_ skrev:

Får hoppas. smile Är det samma frågor som på datorn typ? Isåfall är det ju en baggis smile

Det lär ju vara ungefär samma. De formulerar ju dom annorlunda men det är ju liknande frågor och de tar ju upp samma regler så det ska ng inte vara så svårt:)

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

7 120 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Då jag bara uppnått 0,65bar ladd med dawes ventilen ganska mycket inskruvad så fick det bli att bricka wastegaten lite. smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/983956_6fqa8t.jpg

Kass bild, men börjar med en bricka vid varje skruv så får vi se hur mycket mer det blir. wink Vill upp till 1 - 1.1bar iaf!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/983958_ypfpux.jpg

Edit: Har fått veta att Dawes ventilen satt åt fel håll, så har vänt på den nu så det kommer nog gå bättre nu. tongue
Senast redigerat av Aerodynamik (24 augusti 2010)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 augusti 2010
Aerodynamik skrev:
_night_stalker_ skrev:

Jo, är typ samma frågor. Jag använde mig av Boniers trafikskola lr vad de nu hette smile Se till att du läser frågorna noga, för jag fick olika frågor som jag först trodde va samma men de va små skillnader i texten som man knappt såg om man inte läste noga smile

Chevrolet Racing

247 Inlägg
25 augusti 2010
_night_stalker_ skrev:
Aerodynamik skrev:
_night_stalker_ skrev:

Jo, är typ samma frågor. Jag använde mig av Boniers trafikskola lr vad de nu hette smile Se till att du läser frågorna noga, för jag fick olika frågor som jag först trodde va samma men de va små skillnader i texten som man knappt såg om man inte läste noga smile

Det var samma för mig. De ändrar ett ord så hela meningen blir annorluna -.- lagom kul när man märker att man failat pga det:D

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
25 augusti 2010
J0ck3e skrev:
_night_stalker_ skrev:
Aerodynamik skrev:

Det var samma för mig. De ändrar ett ord så hela meningen blir annorluna -.- lagom kul när man märker att man failat pga det:D

Jag klarade mig iaf smile Tyckte att de va konstigt att de va samma fråga flera ggr så ja börja lusläsa dom å hittade 'felet' smile

Chevrolet Racing

626 Inlägg
25 augusti 2010
grymt projekt! läst alla 49 sidor nu, imponerande! smile

för att bli gammal och vis, måste man vara ung och galen!

7 120 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
hinowa skrev:

Oj, tack så mycket! smile Hände inte så mycket roligt och en del tveksamma saker i början men allt har ju ordnat upp sig efter hand smile

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
25 augusti 2010
Aerodynamik skrev:
hinowa skrev:

Oj, tack så mycket! smile Hände inte så mycket roligt och en del tveksamma saker i början men allt har ju ordnat upp sig efter hand smile

Tycker det blev riktigt bra nu när sidokjolarna är på plats smile
Fast ett par djupare fälgar tycker jag du skall satsa på iaf wink

626 Inlägg
25 augusti 2010
alla är vi nybörjare någon gång... tongue prenumeration lagd!

för att bli gammal och vis, måste man vara ung och galen!

7 120 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
Tycker det blev riktigt bra nu när sidokjolarna är på plats smile
Fast ett par djupare fälgar tycker jag du skall satsa på iaf wink

Jo det blev lite skillnad. smile Har tänkt köra med fälgarna nästa säsong också sen blir det något värre. cool

hinowa skrev:
alla är vi nybörjare någon gång... tongue prenumeration lagd!

Jo, sant! Thx! smile

391 Inlägg
25 augusti 2010
Laddar din bil så lite? Bricka min wg me en bricka/skruv o nu laddar den 1,2 tongue

7 120 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
Lundberg_ skrev:
Laddar din bil så lite? Bricka min wg me en bricka/skruv o nu laddar den 1,2 tongue

Hade satt laddtryckstyrningsventilen (långt ord=) åt fel håll i all hast med turbobytet, kan vara därför. smile
Den är vänd åt rätt håll nu men kan inte provköra för känner ingen som jag låter köra bilen.. big_smile

391 Inlägg
25 augusti 2010
Aerodynamik skrev:
Lundberg_ skrev:

Hade satt laddtryckstyrningsventilen (långt ord=) åt fel håll i all hast med turbobytet, kan vara därför. smile
Den är vänd åt rätt håll nu men kan inte provköra för känner ingen som jag låter köra bilen.. big_smile

Haha okej tongue får hoppas de funkar bättre nu då iaf wink

Sök