Jo, men kolla så de inte blir för mkt. En inställning av hjulen är väl nästan ett måste vid sänkning? hehe, ska jag säga som bara har lite mer än halva bakdäcken i marken när den står stilla och olastad (mercan)
Har koll på det, går att justera lite men ska dit med justerbara stag senare så att köra ett tag med lite för mycket camber gör inget
Drog bort tyget från mina dörrsidor i vintras, och det blev riktigt fult så hade tänkt flocka men det var för dyrt eller så gick maskiner sönder osv.. Så köpte ett par original nu igen. Det blir nog bäst
Nuvarande
De nya, fick ett grymt pris av Storm
Sen har en knapp ramlat bort från förarsidans knappsats, så köpte en ny sån också.
Ett tips jag hade kunna gett dig hade varit att klätt in dom med svart vinyl där tyger satt innan
Jag tänkte klä dörrsidorna, men hur ska man lyckas klä det när det är ihoplimmat? Man får ju skära bort tygpanelen...?
Vet inte hur man gör de på dessa. Såg någon i en annan tråd här på g.org som gjorde de i sin 200sx.. kommer inte ihåg vem bara. Är tyvärr inte sadelmakare/skräddare så ja kan tyvärr inte förklara hur du ska göra.
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Ett tips jag hade kunna gett dig hade varit att klätt in dom med svart vinyl där tyger satt innan
Jag tänkte klä dörrsidorna, men hur ska man lyckas klä det när det är ihoplimmat? Man får ju skära bort tygpanelen...?
Vet inte hur man gör de på dessa. Såg någon i en annan tråd här på g.org som gjorde de i sin 200sx.. kommer inte ihåg vem bara. Är tyvärr inte sadelmakare/skräddare så ja kan tyvärr inte förklara hur du ska göra.
Har sett det göras, men inte hur... man vill ju böjja tyget runt kanterna, men det går ju inte om allting är ihoplimmat...
Okej Själv hade jag blive galen om jag hade vare utan bilen såhär länge jag tycker de e länge nog att jag kommer få lämna iväg camaron 2 veckor på lack ivår när jag just ha tagit fram den..
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!