2596
Sök

Aerodynamiks 200sx S13

Världens sämsta och bästa bil!

618 714 Visningar
Uppdaterades senast 7 februari 2019
2 077 Inlägg
4 februari 2011
Aerodynamik skrev:
Jo, jag vet. Men 5k är fortfarande sjukt mycket pengar för ett par lampor. Då kan jag lika gärna köpa nya fälgar tongue

True wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
4 februari 2011
Finns några koukibakljus som ligger uppe i säljdelen big_smile köp ändå, skit i om 5k e mycke pengar (a)

Ableton Live

184 Inlägg
4 februari 2011
handlade mina kouki ifrån japtuning, ja visst var det dyrt, men värt varenda krona !

7 281 Inlägg
7 120 Inlägg
4 februari 2011
Trådstartare
Hehe, har tusen saker att köpa innan jag ens funderar på nya baklysen. Men tack ändå smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2011
Äh, mina bakljus till chevan kostade lagomt mkt, 204 dollar för vänster sida å 220 för höger, sen va de 180 dollar i frakt på de hem till sverige + tull. Tur att ja fick dom av farsan säger jag bara tongue Fast kostar de så smakar de eller va man brukar säga tongue

Bara att slanta upp tongue Fast iofs, fälgar e väl ''viktigare'' smile Vad för fälgar ha du funderat på den här gången? smile
Senast redigerat av _night_stalker_ (4 februari 2011)

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

7 120 Inlägg
4 februari 2011
Trådstartare
Det var rejält, tur du slapp betala smile

Först på listan står en diff som driver på båda, sen ska det bli nya tryckrör och ja lite blandat trams som kostar pengar smile Men fälgar till nästa sommar ska iaf bli! Har kollat och hittat en del snygga men så svårt att säga nu men det ska vara brett och med stretch! wink

http://www.nlmotoring.com/v/vspfiles/photos/52601432N-2.jpg

http://www.nlmotoring.com/v/vspfiles/photos/52758082N-2.jpg

Typ big_smile
Senast redigerat av Aerodynamik (4 februari 2011)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2011
Tur att jag började prata i dom ett par månader innan jul tongue hade jag inte fått dom i julklapp så hade jag beställt dom själv smile

Okej smile Något mer åt nr. 2 fast med nr.1´s läpp skulle bli bra smile Eller kanske nått lite mer åt mina nya 18''are kanske skulle vare snyggt? smile
Bild finns på länken till camaron här till vänster smile
<--
Senast redigerat av _night_stalker_ (5 februari 2011)

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

184 Inlägg
5 februari 2011
du har inte funderat på att prova lite ljusare fälgar när du har en mörk bil smile ?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 februari 2011
Mwesterlund skrev:
du har inte funderat på att prova lite ljusare fälgar när du har en mörk bil smile ?

Jo, nu sa du de. Vågade inte föreslå de med risk att bli mobbad här men ja säger de ändå

KROM! KROM! KROM! KROM! KROM!big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Chevrolet Racing

873 Inlägg
5 februari 2011
_night_stalker_ skrev:
Mwesterlund skrev:

Jo, nu sa du de. Vågade inte föreslå de med risk att bli mobbad här men ja säger de ändå

NEJ NEJ NEJ , inte krom sad kanske på en jänkare men inte på en japs smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 februari 2011
NOOX skrev:
_night_stalker_ skrev:
Mwesterlund skrev:

Krom går till allt! big_smile Tro mig tongue Ni vet inte förren ni ha provat wink Må bara hitta rätt modell så tror jag de skulle kunna se bra ut smile

Chevrolet Racing

873 Inlägg
5 februari 2011
_night_stalker_ skrev:
NOOX skrev:
_night_stalker_ skrev:

Krom går till allt! big_smile Tro mig tongue Ni vet inte förren ni ha provat wink Må bara hitta rätt modell så tror jag de skulle kunna se bra ut smile

det är ju tur att inte alla har samma smak smile

487 Inlägg
5 februari 2011
NOOX skrev:
_night_stalker_ skrev:
Mwesterlund skrev:

Jeez, det är ju som att säga att Sebbe inte är en toffla... helt fel alltså! wink
http://seeninjapan.files.wordpress.com/2010/12/180sx_2.jpg

Svart centrum, men ni ser min poäng...

873 Inlägg
5 februari 2011
tycker det är ganska stor skillnad på polerad kant och kromade fälgar , smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 februari 2011
haha, jag ska fan köpa mig en 200sx å kroma mer eller mindre hela bilen bara för att jävlas med er wink jo, skillnad på polerat och på riktigt krom, försök hitta nån bild på en 200sx med riktiga kromfälgar smile

Chevrolet Racing

1 051 Inlägg
5 februari 2011
Ni som nämner krom på denna bilen, avr tysta snälla sad Krom sak stanna på fina jänkare, men en japanare ska fan itet ha kromade fälgar!!

487 Inlägg
5 februari 2011
NOOX skrev:

Fälgarna Sebbe länka var dock inte heller i krom...?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 februari 2011
_NeeX_ skrev:
NOOX skrev:

Fälgarna Sebbe länka var dock inte heller i krom...?

ne, de va min geniala (eller var de knäppa?tongue) skalle som kom med den idén big_smile

Chevrolet Racing

1 163 Inlägg
5 februari 2011
Nr 1 på fälgarna tycker jag faktiskt annars blir fälgarna så osynliga tycker ja på svart bil å svarta ekrar , på nr 1 ha du ju putskanten vilket jag tycker är sjukt snyggt!smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Sök