Äh, mina bakljus till chevan kostade lagomt mkt, 204 dollar för vänster sida å 220 för höger, sen va de 180 dollar i frakt på de hem till sverige + tull. Tur att ja fick dom av farsan säger jag bara Fast kostar de så smakar de eller va man brukar säga
Bara att slanta upp Fast iofs, fälgar e väl ''viktigare'' Vad för fälgar ha du funderat på den här gången?
Senast redigerat av _night_stalker_ (4 februari 2011)
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Först på listan står en diff som driver på båda, sen ska det bli nya tryckrör och ja lite blandat trams som kostar pengar Men fälgar till nästa sommar ska iaf bli! Har kollat och hittat en del snygga men så svårt att säga nu men det ska vara brett och med stretch!
Tur att jag började prata i dom ett par månader innan jul hade jag inte fått dom i julklapp så hade jag beställt dom själv
Okej Något mer åt nr. 2 fast med nr.1´s läpp skulle bli bra Eller kanske nått lite mer åt mina nya 18''are kanske skulle vare snyggt? Bild finns på länken till camaron här till vänster <--
Senast redigerat av _night_stalker_ (5 februari 2011)
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
haha, jag ska fan köpa mig en 200sx å kroma mer eller mindre hela bilen bara för att jävlas med er jo, skillnad på polerat och på riktigt krom, försök hitta nån bild på en 200sx med riktiga kromfälgar
Nr 1 på fälgarna tycker jag faktiskt annars blir fälgarna så osynliga tycker ja på svart bil å svarta ekrar , på nr 1 ha du ju putskanten vilket jag tycker är sjukt snyggt!
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!