Med andra mer stretchade däck så hade det vart flush Med mer poke och mycke lägre så har du hellaflush!
Nja, är inte detta flush och om jag haft lägre bil med stretchade däck och poke skulle det varit hellaflush? Skitsamma, den är låg, snygg och skrapar.. I'm happy
Japp, du får ta tag i det nästa vinter och knåpa en fin botten Du har inte funderat på ett par andra stolar eller? Skulle höja utseendet en del också
Precis Jo har kikat lite på andra stolar men kostar en del. Blir nog ett par nya någon gång i framtiden
Okej men du kan ju hitta ett par fina begagnade för en gratis peng, jag betalade 2000 eller 2500 för båda mina begagnade, och då var det hål på ett ställe på ena stolen. Men går ju att hitta bra billiga ändå. Känns mycket roligare att köra bilen också så man slipper få whiplash skador när man sladdar
Eller så går du till IKEA och köper två fåtöljer och mosar i bilen... Recaro och Bride finns ju relativt billigt, och det räcker ju faktiskt med en stol.
Blir läckert mannen! Önskar jag också kunde ta ut nissen på gatorna snart...
Med andra mer stretchade däck så hade det vart flush Med mer poke och mycke lägre så har du hellaflush!
Nja, är inte detta flush och om jag haft lägre bil med stretchade däck och poke skulle det varit hellaflush? Skitsamma, den är låg, snygg och skrapar.. I'm happy
Det är rätt så individuellt det där, men dom flesta tycker nog att Hellaflush är när man inte ens får in fingret mellan, plus camber osv, medans flush är har någon cm frigång samt mindre stretch. Mindre extremt helt enkelt.
Har öppnat plånboken lite och slagit till på nya bromsar runt om, ett måste om man ska våga sig ut på banan.
Surfade runt lite och kom över en komplett främre skyline r33 setup. Aluminium bromsok och större skivor så lättare, manligare och bättre än den vanliga uppgraderingen från S14.
För att det ska passa måste man borra om skivorna och skaffa nya bromsslangar så hittade det på Apexperformance.
Sen efter lite rådfrågande av Peansweden.se så fick det bli ny bromsvätska och Stoptech belägg till fram och nya original skivor med Blackstuff belägg bak. Bromsvätska fick bli ATE Super Blue racing!