Får kalla kårar när jag ser insuget på ca18... väcker minnen av ett packningsbyte på polarens.. USCH..
Kul att den går bra igen iaf
org insug till ca18det är bööök rev mitt idag och klurade en stund över det med spridar bryggan:P
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Nu är man nästan glad över att motoruttrymmet på min Buick är gigantiskt. Dock så måste man ur med hela motorn så det spelar ingen roll egentligen hur stort det än är, det blir trångt då man ska vränga ur hela skiten.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Nu är man nästan glad över att motoruttrymmet på min Buick är gigantiskt. Dock så måste man ur med hela motorn så det spelar ingen roll egentligen hur stort det än är, det blir trångt då man ska vränga ur hela skiten.
Känns som de är rätt enkelt att ta ut motorn på camaron.. Verkar bara va att lossa framvagnen från bilen å sen bort med alla sladdar å sånt å sen sänka ner allting.. Dock inte helt säker på att de e så lätt. Med de ser ut som att de bara e å göra så iaf när ja ha kollat lite Hoppas på att slippa behöva göra de iaf
Motorskruvning ska man kunna sitta i motorrummet för att utföra
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Klarade ombesiktningen i veckan så firade det med att ge bilen lite ny olja. Annars rullar den på som en dröm, tänkte testa lite konkörning och 402m nu i helgen i Hultsfred (http://legalstreetrace.se/)
Har lite planer också för vintern men måste ha tag i ett nytt garage först
Provade på 402m idag och det gick skapligt. Samma inställningar som jag hade på bana så var inte direkt optimalt fäste och var riktigt segt att få i växlarna på höga varv men här är tiderna iaf.
Tack! Ja, jag provar allt jag kan. Just nu går den som brukis och kan samtidigt åka direkt från gatan för att köra några varv på bana till att dra några repor på strippen, när jag får min nya diff så funkar det säkert att drifta också
Tack! Ja, jag provar allt jag kan. Just nu går den som brukis och kan samtidigt åka direkt från gatan för att köra några varv på bana till att dra några repor på strippen, när jag får min nya diff så funkar det säkert att drifta också
Är helt klart nöjd med min bil
Hade jag också varit Vi måste ju köra på bana sen och se vem som sätter bäst tid sen Bara vänskapligt ju
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!