fruktansvärt vackert gubben! och en stor eloge till olly som möjlig gör så att lacken kan komma på! hört mycket gott om dig grabben ^^ hoppas du tar mycket bilder olly och kan uppdatera oss under tiden alex är i tyskland men avslöja inte för mycket hehe men lycka till grabbar o ha det så skoj i tyskland broder! MVH
jag låter alex sköta bilderna. Men jag kan rapportera lite efter helgen haha Alex din räka. Dom sidokjolarna som vi hade nu va de sjukt fin finnish på men dom satt inte bra. Hoppas dom nya har samma finnish så man slipper allt jävla skit jobb HAHA. Måste ha vingen också.
Fick bort de gammla kolfiberklister bluffen på fronten idag. Imorron ska ja lägga igen hålen där gammla blinkersen satt. Har passat in fronten för din ic idag också.
Jag tog bort din fula streamer i framrutan. såg lite fjortis aktikt ut. Sån kan man inte ha när man har en sådan puffra under huven. HAHA.
ha de najs i tyskland. (om de går)
Haha, står på hemsidan att dom ska vara bättre iaf Håll mig uppdaterad via sms och mms i helgen
japp idag kom sidokjolarna hem till mig. åkte till bilen direkt o prova. ser grymmt mycket bättre ut än dom förra. Sen var matrialet som kallas flex bättre då de går att böja betydligt mycket mer en vanlig stenhård glasfiber som bara spricker. Imorgon blir de hårdkörning.
japp idag kom sidokjolarna hem till mig. åkte till bilen direkt o prova. ser grymmt mycket bättre ut än dom förra. Sen var matrialet som kallas flex bättre då de går att böja betydligt mycket mer en vanlig stenhård glasfiber som bara spricker. Imorgon blir de hårdkörning.
fan va härligt att det går undan! men flex är de någonslags abs plast eller är det fortfarande glasfiber fas mer formbart?
Grymt!!!! Räknar med att du skickar en bild till mig sen Snart är det dags att gå ut och käka på Barfuber (stavning?) Worden ein nett Erholungsurlaub!
Big update! Kom från norrland vid middagstid så åkte till Micke och John som lackar bilen! Och vilken jävla chock man fick! (på ett bra sätt) Fy satan vad dom har jobbat med bilen!!! Jag bjuder bara på bilder från veckan när dom slipat ner bilen! Lackbilderna kommer imorgon när jag har med systemkameran! Ett stort tack till Micke och John som lackat bilen och gjort ett helt sjukt jobb!!! Även ett stort tack till Oliver som sliter med bilen! Men nu, lite bilder!
Delar grundade och väntar på lack!
Men som sagt, imorrn ska vi köra hårt med bilen och försöka montera ihop lite dörrar, baklucka mm och sedan ska dom lacka klart bodykittet!