ja och det vart ju riktigt runk när jag lackade handtagen och det som ni ser .. det visade sig vara en mindre fail på det hela hade nämligen glömt montera på vattenavskiljare på kompressorn så fläckarna va vatten från kompressorn som smitit igenom men men gör om gör RÄTT får se om jag orkar lacka om stänkskydden dem blir ju endå så snabbt slitna men det visar sig
riktigt runk med fläckarna !
handtagen ! ett är slipat gissa vilket
mätarhus ramen
det blir nog ut i garaget imorn och montera vatten avskiljare på kompressorn och lacka om
jahapp då har man lackat på sakerna en vända till denna gången vart det bättre iaf så nu ska det bara våtslipas och poleras.och sen blev jag klar med min bak kjol idag med och lackade lite mer saker idag men de får ni bild på en annan gång
och nu har jag våtslipat handtagen med 800 och 1200 papper . sen har jag rubbat dom och polerat och vaxat och lackskyddat dom.. tycker själv att det blev en helt okej finish på dom
jaha en liten update nu då ! var ut idag och monterade på handtagen och provspelade stereon nu och fippla lite med mätarhuset och imorgon ska bilen trailas till en vän och slipas och fixas sen lackas . men nu till bilder
ny kåpan på
ny basen monterad
maskinen! jag vet den behöver putsas upp
sidan
ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna. taget med telen