Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
inte funderat på att kapa ur plåten undert stolen, svetsa i en 2mm plåt platt i golvet & på detta sättet sänka hela stolsinfästningen upp till 8-10cm ?
inte funderat på att kapa ur plåten undert stolen, svetsa i en 2mm plåt platt i golvet & på detta sättet sänka hela stolsinfästningen upp till 8-10cm ?
mvh kristian
Okej tack för det nej det har jag inte tänkt på men stolen sitter lite högt så det ska jag fundera på
Pfeeeewwh, nu har jag läst igenom hela tråden om bilen din tamef*n från sida ett. Det tog sin tid, men det var verkligen värt det! Sjukt fint bygge du håller på med, gillar att du är så ruskigt seriös. Kommer ju bli superbra när du blir "klar" med den. Kommer helt klart att följas med nöje, och tappa inte sugen nu! Mvh Kevin
Pfeeeewwh, nu har jag läst igenom hela tråden om bilen din tamef*n från sida ett. Det tog sin tid, men det var verkligen värt det! Sjukt fint bygge du håller på med, gillar att du är så ruskigt seriös. Kommer ju bli superbra när du blir "klar" med den. Kommer helt klart att följas med nöje, och tappa inte sugen nu! Mvh Kevin
Tack tack, nej det ska jag inte, det har hänt lite nu med bilen
Jag har varit sjuk så det har varit ett uppehåll på ca 2 veckor men nu går det framåt igen.. Chrille har börjat att slipa taket och bilen är nere på golvet, toppen är på och lite små fix. blir lite bilder med