Eftersnack BMC-träffen 07/11-2009

Al_Capone Avstängd
9 november 2009 · 62 Inlägg

Skriv lite vad ni tyckte om senaste träffen av Blekinge Midnight Club!

Även en resultatlista kommer upp här snart så att ni kan se vem som var snabbast smile (deltagarna höll sig naturligtvis inom lagstagade hastighetsbestämmelser)

Jag tyckte att det var en kanon grej som jag hoppas uppskattades av alla som var där, även Länsman som kom och filmade smile

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
anderssonboy
9 november 2009 · 355 Inlägg

ja vill se lite bilder från kvällen  smile  45 sec på den sträckan klarar man ju lät i 30 som de var där :p hehe

salleracing billackerare/bilbyggare
9 november 2009 · 232 Inlägg

vill tacka alla som kom,tycker det va en lyckad kväll, å bra att alla skötte sig me...tyckte även länsman när jag pratade med dom...men grannarna tyckte inte lika dant, men ska prata med dom till nästa gång....dom kanske vill vara me istället he he...

Volvo 245TIC "christine" (1984)
Volvo 945 tic "v90 breddad" (1997)
Honda prelude "evil one" (1992)
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
9 november 2009 · 463 Inlägg

Vad är det för adress till sidan? missade helt denna dagen! sad

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Snitch Ointresserad.
9 november 2009 · 936 Inlägg

Vilket skit att man missa det här..

Teabag appreciation club.
Barne Drifter
9 november 2009 · 283 Inlägg

Det va en kul kväll MEN jag och polaren räknade inte med att få ett gäng stenskott på våra bilar!!! Det va när den där omegan börnade slut/smällde sina däck när allt va över.
Den som ska börna å hålla på skulle väl kunnat köra bort ca 50m i första kurvan. Det e nog inte bara våra bilar som fick skador!
Ville bara få det sagt.

Jag hoppas verkligen på liknande evenemang i framtiden!!

Tider: SS 1:30:42
Ett liv på drift........
Projekt tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 870&p=
Nissan 200sx "Nissan 570sx" (1992)
Al_Capone Avstängd
10 november 2009 · 62 Inlägg

Jävligt tråkigt när folk inte respekterar varandra. Men om det är något ni stör er på i framtiden så leta upp någon ur CREW så löser vi problemet direkt.

Kul i alla fall att det uppskattades, var faktiskt så uppskattat att vi redan nu har börjat kolla på lite riktiga bankörningar och en gruppresa ner på det gröna helvetet (ringen).

BMC - snart i en backspegel nära dig smile


Barne skrev:
Det va en kul kväll MEN jag och polaren räknade inte med att få ett gäng stenskott på våra bilar!!! Det va när den där omegan börnade slut/smällde sina däck när allt va över.
Den som ska börna å hålla på skulle väl kunnat köra bort ca 50m i första kurvan. Det e nog inte bara våra bilar som fick skador!
Ville bara få det sagt.

Jag hoppas verkligen på liknande evenemang i framtiden!!

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
Etingelholm
10 november 2009 · 979 Inlägg

de har varit klagomål många gåner på den där omegan tongue hrm...
Tyvär såg ja aldrig detta, alla snackade om att detta skulle äga rum i Konga så ja o polarna stack från lernia. Jävligt synd...men kul att det gick bra denna gången även om blå va där smile

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
MrSkyline89 driver with style
11 november 2009 · 800 Inlägg

Denna kvällen var den roligaste på länge! Stort tack till BMC!

Sen kanske jag skulle säger en ursäkt angående några så kallade "stenskott" men samtidig så måste jag säger att jag burnade slut på mina däck där många andra stog och brännde gummi hela kvällen så kom inte och klaga på mig om du har parkerat din bil i närheten där många burnade, och det var inte bara jag som gjorde det! blir bara så förbannat när man vill ger en liten show på ett ställe som det var okej att burna och sedan kommer det någon dumfan som parkerade sin bil precis där och sen klagar över några stenskott mad

Jag burnade på BMC's anvisad plats för det så klagar inte över mig!

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Al_Capone Avstängd
11 november 2009 · 62 Inlägg

He, he, gött som fan.

Wiic skrev:
Låter jävligt bra. Riktigt kul med "det gröna helvetet". Jag är helt klart på i sommar med BMWn, den är förhoppningsvis klar då smile
Mvh

Det var inte du som var det stora problemet, måste faktiskt säga att denna gången skötte du dig bra och höll en god konversation med CREW, men det fanns en 245 som inte var riktigt frisk och han gjorde en del farliga manöver utan vår tillåtelse. (tror inte att killen med stenskotten pekade ut dig utan det var väl i ett inlägg efteråt)

Opel16V skrev:
Denna kvällen var den roligaste på länge! Stort tack till BMC!

Sen kanske jag skulle säger en ursäkt angående några så kallade "stenskott" men samtidig så måste jag säger att jag burnade slut på mina däck där många andra stog och brännde gummi hela kvällen så kom inte och klaga på mig om du har parkerat din bil i närheten där många burnade, och det var inte bara jag som gjorde det! blir bara så förbannat när man vill ger en liten show på ett ställe som det var okej att burna och sedan kommer det någon dumfan som parkerade sin bil precis där och sen klagar över några stenskott mad

Jag burnade på BMC's anvisad plats för det så klagar inte över mig!

Hur som helst, skitkul att ni gillade det trots kylan och nybörjarmisstagen smile

Här kommer tiderna för kvällen också wink

1a: Sothoran BMW 325 TDS - 45.23

2a: Sketstopp Saab 900 "Aero Edition" - 46.04

3a: Al Capone - Sketstopps bil - 46.60

4a: Diesel Maffian BMW 525 TDS - 47.97

5a: NFH 17# - 48.26

6a: Xoffis V70 T5 Aut - 49.02

7a: Wyzer - Volvo 940Tic + - 49.23

8a: NNT - 51.72 / 49.31

9a: Tysken - Opel omega 2.0 - 49.57

10a: Al Capone - Rally Clio - 50.49

11a :NEF 18# - 52.63

12a: ALA 850GL - 52.77

  Mvh / Al Capone - 2fast4u

Senast redigerat av Al_Capone (11 november 2009)

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
RobinNilsson
11 november 2009 · 369 Inlägg

Tycker det va en mycket kul ide så man kan ha lite träffar nu även på höst/vinter delen av året.. Själv hoppades jag på att det skulle regna faktiskt så det hade kunnat bli lite mera drift, men visst, den ökända Bmw:n bjöd ju även på lite brett vilket va skojj att se, lite action! smile

Dock höll jag på att skita ner mig när dom två bilarna höll på att frontalkrocka i första kurvan efter start, vet inte hur det kom sig att TVÅ bilar kom in på banan samtidigt men nära som fan va de att det kunde gått riktigt illa.. Men men alla lär vi oss av våra misstag. Keep it up! Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
anderssonboy
12 november 2009 · 355 Inlägg

Al_Capone skrev:
Här kommer tiderna för kvällen också wink

1a: Sothoran BMW 325 TDS - 45.23

2a: Sketstopp Saab 900 "Aero Edition" - 46.04

3a: Al Capone - Sketstopps bil - 46.60

4a: Diesel Maffian BMW 525 TDS - 47.97

5a: NFH 17# - 48.26

6a: Xoffis V70 T5 Aut - 49.02

7a: Wyzer - Volvo 940Tic + - 49.23

8a: NNT - 51.72 / 49.31

9a: Tysken - Opel omega 2.0 - 49.57

10a: Al Capone - Rally Clio - 50.49

11a :NEF 18# - 52.63

12a: ALA 850GL - 52.77

  Mvh / Al Capone - 2fast4u

hehe diesel maffian är de så min bil kallas tongue men jag körde aldrig nån tid me den då jag bara körde 325 tds

men brett de gick de tongue och 47 tiden va me med 325 tds .

anderssonboy
12 november 2009 · 355 Inlägg

RobinNilsson skrev:
Tycker det va en mycket kul ide så man kan ha lite träffar nu även på höst/vinter delen av året.. Själv hoppades jag på att det skulle regna faktiskt så det hade kunnat bli lite mera drift, men visst, den ökända Bmw:n bjöd ju även på lite brett vilket va skojj att se, lite action! smile

Dock höll jag på att skita ner mig när dom två bilarna höll på att frontalkrocka i första kurvan efter start, vet inte hur det kom sig att TVÅ bilar kom in på banan samtidigt men nära som fan va de att det kunde gått riktigt illa.. Men men alla lär vi oss av våra misstag. Keep it up! Mvh

ska väll inte behöva regna för att de ska gå brett tongue hehe

Al_Capone Avstängd
12 november 2009 · 62 Inlägg

Det får du skylla på tidtagarna...

Ja, det står ju Diesel Maffian bak på min gamla bil så då får det bli Diesel Maffian smile ha, ha.

anderssonboy skrev:
hehe diesel maffian är de så min bil kallas tongue men jag körde aldrig nån tid me den då jag bara körde 325 tds

men brett de gick de tongue och 47 tiden va me med 325 tds .

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
anderssonboy
12 november 2009 · 355 Inlägg

Al_Capone skrev:
Det får du skylla på tidtagarna...

Ja, det står ju Diesel Maffian bak på min gamla bil så då får det bli Diesel Maffian smile ha, ha.

anderssonboy skrev:
hehe diesel maffian är de så min bil kallas tongue men jag körde aldrig nån tid me den då jag bara körde 325 tds

men brett de gick de tongue och 47 tiden va me med 325 tds .

'
okey tongue hehe hoppas di blir en träff snart igen så kan ja ju kanske köra min egna bil på bankörningen tongue

_Sandell_
21 november 2009 · 119 Inlägg

fan det var synd att man inte ens fick reda på det sad hade varit kul att köra lite där

Al_Capone Avstängd
22 november 2009 · 62 Inlägg

Det lades upp 2st trådar här om det, men båda togs bort av någon anledning trots att det var ett lagligt event.

Men vill du hålla dig uppdaterad UTAN CENSUR så är det bara att regga dig och hålla lite koll på VÅRAT forum.

_Sandell_ skrev:
fan det var synd att man inte ens fick reda på det sad hade varit kul att köra lite där

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
RobinNilsson
22 november 2009 · 369 Inlägg

_Sandell_ skrev:
fan det var synd att man inte ens fick reda på det sad hade varit kul att köra lite där

Hehe ja när ska man få ta ett nytt race mot din impreza? Ska man behöva vänta ända tills nästa år?? big_smile Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
WeDo
22 november 2009 · 3 390 Inlägg

RobinNilsson skrev:

_Sandell_ skrev:
fan det var synd att man inte ens fick reda på det sad hade varit kul att köra lite där

Hehe ja när ska man få ta ett nytt race mot din impreza? Ska man behöva vänta ända tills nästa år?? big_smile Mvh

Just p.g.a av detta låstes Inför trådarna.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_Sandell_
23 november 2009 · 119 Inlägg

Ja det är lite synd att det togs bort, man är här lite då och då för att se om det händer nåt men den träffen lyckades jag missa... men nu är jag med i det andra forumet smile

Al_Capone skrev:
Det lades upp 2st trådar här om det, men båda togs bort av någon anledning trots att det var ett lagligt event.

Men vill du hålla dig uppdaterad UTAN CENSUR så är det bara att regga dig och hålla lite koll på VÅRAT forum.

_Sandell_ skrev:
fan det var synd att man inte ens fick reda på det sad hade varit kul att köra lite där

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang