3160
Sök

Redigerings tävling! (Photoshop, Gimp, Paint, m. fl)

664 Inlägg
12 november 2009
Trådstartare
Tycker det verkar lite oseriöst dom andra tävlingarna, så tänkte pröva intresset att göra en lite mer seriös.
Tävlingen går ut på att redigera en bild som jag lägger upp, här i forumet.

Tävlingen håller på en månad, så alla hinner att göra något kreativt. Omröstningen kommer göras på en egen tillverkad hemsida, där bilderna läggs upp och rösterna kan registreras enkelt med ett klick, enkelt för dig - enkelt för mig.

För att undvika fusk, så vore det bra om ni har möjlighet att spara filen i PSD format i Photoshop så man har möjlighet att se alla lager, just för att undvika onödigt fusk, inget illa menat.

Alla program är tillåtna att använda sig utav, skriv gärna vilket program du använde när du laddar upp bilden.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/117239/800220_mi9i4u.jpg

Bilden finns även att hämta i större storlek på denna länk: http://www.theautochannel.com/news/2008 … 7.1-lg.jpg

Tävling pågår mellan: 13/11 -09 till 13/12 -09.
Omröstning sker mellan: 15/12 till 30/12 -09
Vinnare utses: 5/1 -10

LYCKA TILL!

hellaflush!
1 266 Inlägg
12 november 2009
Så det är alltså en hel månad? Ska alltså vara fullt seriösa moddar? smile

664 Inlägg
13 november 2009
Trådstartare
Timmyboy skrev:
Så det är alltså en hel månad? Ska alltså vara fullt seriösa moddar? smile

Man får väl helt välja själv, men tänkte mer att många skulle få vara med, vissa tar ju länge tid på sig och andra inte, vissa jobbar, går i skolan etc. Tänkte ge alla lite tid att få fram något seriöst, sedan om man börjar nu eller sista dagen, det får ni avgöra själva smile.

206 Inlägg
13 november 2009
Intressant!

Det är nog bara jag, men ser inte bilden i stort sett redan färdigredigerad ut? tongue

664 Inlägg
13 november 2009
Trådstartare
Grodan74 skrev:
Intressant!

Det är nog bara jag, men ser inte bilden i stort sett redan färdigredigerad ut? tongue

Nej nej tongue... Allt går att göra, tänk lite smile. Jag ska också göra en, men dock kommer jag inte vara med i omröstningen.
Senast redigerat av Retepoj (13 november 2009)

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
13 november 2009
finns ju redan en photoshops tråd varför ha 2 st?
Senast redigerat av criller (13 november 2009)

Mvh Christian

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
13 november 2009
Blir ingen skillnad på denna och den andra PS tävlingen då det är en .jpg bild.

Smoke Tires Not Drugs.

5 710 Inlägg
13 november 2009
Ta den befintliga PS-tråden till en ny seriösere nivå då genom din post?, vi håller oss till en tråd.

Låser.

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

Sök