Säkringsförteckning för volvo 940 SE -95

Tarasus
13 november 2009 · 9 Inlägg

Hej!

Har ett el-problem i en gammal 945 från -95 som strular och skulle behöva en förteckning över säkringarna på denna bil.

Har hittat några engelska manualer på nätet men alla dom har bara en förteckning som sträcker sig från 1-26... så någon som har en länk, alternativt ids skriva av från en manual så skulle jag uppskatta om ni kunde dela med er av den infon smile

Tack på förhand.

turboforssen Telge Drifting Team
13 november 2009 · 5 398 Inlägg

det står ju på locket till säkringarna
kommer inte i håg om dom sitter vid askkoppen eller på vänster sida  på 95:er

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Jiimpa
13 november 2009 · 767 Inlägg

Tarasus skrev:
Hej!

Har ett el-problem i en gammal 945 från -95 som strular och skulle behöva en förteckning över säkringarna på denna bil.

Har hittat några engelska manualer på nätet men alla dom har bara en förteckning som sträcker sig från 1-26... så någon som har en länk, alternativt ids skriva av från en manual så skulle jag uppskatta om ni kunde dela med er av den infon smile

Tack på förhand.

Är det inte bara 26 säkringar i säkringsdosan ? eller dom kanske har lagt till på dom lite nyare?

Tarasus
14 november 2009 · 9 Inlägg

Det är dock andrahandsinfo jag har, farsgubbens bil nämligen och han påstår sig ha 30st hållare och att säkring nummer 29 och 30 går hela tiden, byter han bara 29 så går den inte men stoppar han i en hel i 30 så går båda säger han... smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang