Kul med lite kommentarer ja som sagt vi får bara en chans med dörrsidorna! men det ska nog gå bra! eftersom jag ska hjälpa till så kan han ju alltid skylla på mig om det blir fel haha
Ska bli kul att se om du löser dörrsidorna för hand, isf kommer ni ha lurat in mig också på samma uppdrag Får man fråga var du beställde epoxin o väven från och cirkapris? Har kollat runt en del på rekommenderade sidor, men alltid kul med olika input Förövrigt såg kolfiberdetaljerna riktigt fina ut
Ska bli kul att se om du löser dörrsidorna för hand, isf kommer ni ha lurat in mig också på samma uppdrag Får man fråga var du beställde epoxin o väven från och cirkapris? Har kollat runt en del på rekommenderade sidor, men alltid kul med olika input Förövrigt såg kolfiberdetaljerna riktigt fina ut
okej ja vi ska göra ett gott försök! sök på bhp glasfiberprodukter på google..ligger i klågerup utanför Bara/malmö..gav ca 1500 kr
Jag tänkte att vi eventuellt ska dra igång på riktigt på söndag... vad säger du Robin... kan du hjälpa till att få dina dörrsidor riktigt porriga då?? Slänger upp lite mer bilder på grejerna jag håller på med nu, lite senare ikväll!
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Jag tänkte att vi eventuellt ska dra igång på riktigt på söndag... vad säger du Robin... kan du hjälpa till att få dina dörrsidor riktigt porriga då?? Slänger upp lite mer bilder på grejerna jag håller på med nu, lite senare ikväll!
Ja det låter toppen! har igentligen bokat middag då men det ställs in utan tvekkan! söndag säger vi! då blir det en del uppdatering idag också kan man säga jag kommer också uppdatera vad jag gjort! mvh!