Vet tyvärr inte vad dom heter, men det är en tillvalsfälg i från Volvo i alla fall. Riktigt snygga, hade själv en uppsättning med antracitgrått centrum och välpolerad kant.
Ganska säker på att det är eftermarknadsfälgar. Kollat i massa gamla broschyrer/kataloger från volvo och där är dom inte med. Känner inte heller igen den som en originalfälg
Tänkte kolla med er här om de är någon som vet vad detta är för fälgar. Tänkte på vad dom heter, märke osv och sen om någon vet ungefär vad dom är värda begagnade i bra skick
Hörs man inte så syns man inte, syns man inte finns man inte!
Tänkte kolla med er här om de är någon som vet vad detta är för fälgar. Tänkte på vad dom heter, märke osv och sen om någon vet ungefär vad dom är värda begagnade i bra skick
skulle vilja veta vad Golf GT sport fälgarna heter. Och vart man kan köpa dem, vet någon pris så är det bonus. Funderar på att montera sådana på en Golf 1.6 masters istället för att köpa en med GT paketet.
Bild.
Borde väl funka.
(Bonus fråga OT. Vet någon hur mkt sportchassiet sänkt GT Sport bilarna?)
skulle vilja veta vad Golf GT sport fälgarna heter. Och vart man kan köpa dem, vet någon pris så är det bonus. Funderar på att montera sådana på en Golf 1.6 masters istället för att köpa en med GT paketet.
Bild.
Borde väl funka.
(Bonus fråga OT. Vet någon hur mkt sportchassiet sänkt GT Sport bilarna?)
Dom heter "Classix" och är tillverkade av BBS eller Ronal, det ska finnas en märkning nånstans.
Själv har jag ingenarning, men det hade varit roligt att veta hur pass bra/dålig affär jag gjorde när ja inhandlade dem. Samt vart jag isåfall bör kunna hitta navkåpor
Själv har jag ingenarning, men det hade varit roligt att veta hur pass bra/dålig affär jag gjorde när ja inhandlade dem. Samt vart jag isåfall bör kunna hitta navkåpor
Black Hawk heter dom.
jmk-fälg sålde dessa för nåt år sen, kosta typ 13000kr med däck då.