Vad heter fälgarna som sitter på bilen? Min gamla bil, vilket kan låta konstigt eftersom jag inte vet vad fälgarna heter. Men Bilen är nu skrotad efter ett drivknutsras. Tacksam för hjälp
Inte exakt som ja kommer ihåg dem, men mycket likt! Tack så mycket för den hjälpen, säkert förra ägaren som fipplat med fälgarna. Har fått för mig att man på mina så skruvade man fast centrumkåpan med en svart "bult"
Inte exakt som ja kommer ihåg dem, men mycket likt! Tack så mycket för den hjälpen, säkert förra ägaren som fipplat med fälgarna. Har fått för mig att man på mina så skruvade man fast centrumkåpan med en svart "bult"
Ser ingen större skillnad förutom att dom saknar den röda "sprinten" i mitten..
Jo, det var typ det jag menade med tidigare inlägg
Bjork skrev:
Phatabe92 skrev:
Någon som har en aning om var man kan få tag på dessa fälgar?
Phatabe92 skrev:
Jo, det var typ det jag menade med tidigare inlägg
Bjork skrev:
Phatabe92 skrev:
nån som vet va de e för bultmönster på en bmw 520 - 89?
Tror att det ska vara 5/120.
Jag visste inte det, men google visste.
Tror också att det ska vara 5/120, ETn ligger på 42 har jag för mig, sen är navhålet 72,6 har jag för mig.
Men tror inte att E34 och E36 har samma ET För jag sålda mina vinter fälger till nån som hade en E34, och Hon fick inte på sina bultar tror jag inte de va.
nån som vet va de e för bultmönster på en bmw 520 - 89?
Tror att det ska vara 5/120.
Jag visste inte det, men google visste.
Tror också att det ska vara 5/120, ETn ligger på 42 har jag för mig, sen är navhålet 72,6 har jag för mig.
Men tror inte att E34 och E36 har samma ET För jag sålda mina vinter fälger till nån som hade en E34, och Hon fick inte på sina bultar tror jag inte de va.