Tog några foto jag med gillade faktiskt hur den såg ut
tackar!!!
syabo skrev:
jävligt snyggt gjort Fast färgen var väl sådär
Tackar! jaa färgen e tok speciell.. jagilla inte heller färgen första gången. men sen när ja sett den ett tag å sett den i solen gillar ja den skarpt. de svarta e inte bara svart . ligger mycket effekt i de svarta..
Tyskenracing skrev:
sjukt snyggt den va
Tackar!!
syabo skrev:
älskar den breddningen !
Tackar TAckar!! ja också!!
BeeFyy skrev:
måste säga att bilen vart jävligt snygg... snyggt jobbat...
TAckar Tackar!! men mycket jobb återstår!
strandberg31 skrev:
Måste säga att bilen blev underbar!!
Tackar Tackar!
Masen_Racing skrev:
Då så två dagar på Elmia körde ner två ggr också 40 mil enkel resa. Är riktigt mör nu alltså Lätt värt var det ju att se din Volvo 855 T5 Fridell sjukt jävla fin den var alltså Kan nog inte klaga på något av sakerna du har gjort typ......
Tråkigt att jag inte hitta dig igår på Elmia. Aja kommer sommarträffar
Söker du efter bilder så har jag ett par på din bil. Så kan jag maila dem !
får man fråga varför du körde fram å tillbaka? låter ju helt galet ehhe jaa ja som ändå stod vid bilen nästan hela dagarna. jaa bilder e alltid kul å ha dra ett mail på r-fridell@telia.com
klart vi ses på andra ställen i sommar.
EdgeCrusher skrev:
Den gick inte så bra att köra in va ? Känns som det fattas något på IC´n :-)
nja den gick lite kasst hehe nee men ja fick sista delar från lack på onsdag morgon.. å sen glömde ja ic rören hemma lika så dimmljusen. å sen hade ja inte så jätte mycket tid över hehe
Riktigt fint bygge. Spanade in den igår på Elmia och jag var imponerad utav din breddning. Formerna följer fortfarande bilen. Såg också att det fattades något i fronten, men inte något som jag la någon större vikt på. Något som jag tyckte var lite synd är att bakdörrens nedre framkant inte stämde så bra överens med nedre bakkanten på dörren, men jag kanske är allt för petig? Snygg jobbat hur som helst!
Bilen vart grymt snygg asså! en av dom finaste volvo jag har sett på ett tag bra jobbat (y)
¨
Tackar tackar!!
Fetazde skrev:
Riktigt fint bygge. Spanade in den igår på Elmia och jag var imponerad utav din breddning. Formerna följer fortfarande bilen. Såg också att det fattades något i fronten, men inte något som jag la någon större vikt på. Något som jag tyckte var lite synd är att bakdörrens nedre framkant inte stämde så bra överens med nedre bakkanten på dörren, men jag kanske är allt för petig? Snygg jobbat hur som helst!
tja!! tackar tackar! är de dörrspringan mellan fram och bakdörr du tänker då? jaaa de fanns inte riktigt tid till å få klart allt. men petig ska man bara!
Alfzone skrev:
En av de grymmaste volvo jag har sett... Grymt snygg...!
Har sett bilder från olika personer och sett bygget under tiden. Helt sjukt arbete som är nerlagt på den bilen! Inte många andra på Elmia som lagt ner så mycket jobb!
Var så att brorsan och jag åkte på fredag, sen vela tjejen min åka också. Så då åkte vi två och mina halvbröder. Just därför blev det som de blev Lätt värt, blir man truck driver så blir ju de en vardag för en Hahahaha....
jaa du de blir en hel del... kommer nog upp lite bilder imon eller på torsdag!
Wickedsick skrev:
riktigt snygg bilen din var på Elmia Fridell !, riktigt grym färg !
Tackar Tackar!!
skydark skrev:
mycket bra och fint jobb. Jag gillar färgen.
Tackar Tackar!! jaa ja börjar gilla den också!
Masen_Racing skrev:
Var så att brorsan och jag åkte på fredag, sen vela tjejen min åka också. Så då åkte vi två och mina halvbröder. Just därför blev det som de blev Lätt värt, blir man truck driver så blir ju de en vardag för en Hahahaha....
Visst jag skicka dem så fort jag kan !
kalas bra!! tackar för de.. jaa men de e ett jävla åkande hehe å inte billigt med va tanka på va såsen kostar.. hehe
TCG skrev:
Har sett bilder från olika personer och sett bygget under tiden. Helt sjukt arbete som är nerlagt på den bilen! Inte många andra på Elmia som lagt ner så mycket jobb!
Ser fram emot att se den live!
tja tack jonas!! jaaa de e många många timmar lagt på en.. helt klart. jaa du får kika ut i vårat nya garaget som vi fluttar till snart!!
ha de!
-Akerfeldt- skrev:
Kollade in den noga på elmia och måste säga att det är ett välgjort arbete, snyggt breddat och fina former Bra jobbat och fortsätt så