Som alltid snygga bilder av människor när Coffe är igång... "Men Peter, du ser ju helt normal ut?" som var min första kommentar när vi träffades live...
_Zuperior_ skrev:
Underbar bil Peter, mycket hetare live Och trevligt att träffa dig med
Nu blev det väl ändå fel? Ska du göra Peter lycklig är det bilen som är trevlig och han som är het!
Jag har körstöd för morgondagen och har ringat in på hallkartan vart du står, jag kommer och klämmer! På bilen alltså!
Ja den var sjukt välbyggd! Helt klart mitt favoritbygge från Peters sida än så länge Det enda är väl att jag är lite anti vissa av de utstickande sponsordekalerna men dom är ju ett nödvändigt ont så att säga och så farligt var det ändå inte!
Och nu efter Elmia börjar väl bygget på allvar Peter? Ser fram emot att se den igen!
Kommer det bli kolfiber på framläppen och de små fjuttvingarna (vad-de-nu-heter) i fronten också?
Som alltid snygga bilder av människor när Coffe är igång... "Men Peter, du ser ju helt normal ut?" som var min första kommentar när vi träffades live...
_Zuperior_ skrev:
Underbar bil Peter, mycket hetare live Och trevligt att träffa dig med
Nu blev det väl ändå fel? Ska du göra Peter lycklig är det bilen som är trevlig och han som är het!
Jag har körstöd för morgondagen och har ringat in på hallkartan vart du står, jag kommer och klämmer! På bilen alltså!