Svetsade resten idag av golvet idag, svetsade oxå dit en ny balk under bilen, men har tyvärr inga bilder på det än iaf, tror en kompis fotade lite så få se det kanske kommer in lite bilder i morgon om vi har tur
Tog dörrar, framskärmar och bagagelucka från den svara 740in och satte det på den andra bilen ja har hehehe ska nog ta motorn från den andra bil å släppa ner den i 760in... och bygga en is/rallybil
Riktigt nice projekt. Har du 2 punkts bälte fram?? När kommer nästa uppdatering???
Man får tacka joo det sitter 2 punkts bälte fram, nja jag vet inte riktigtr när denm kommer har inte haft tid att bygga något:( men den är besiktad nu utan anmärkningar.. Men på vägen hem började den ta vatten så jag bytte blöockpackningen, snart blir det även kopplingsbyte samt bakaxels byte..
tror projektet har ståt stilla ett tag nu då han ha fullt upp med epa projekt men bara lugn inte har han gett upp inte. visst Patrik?
Exakt Jakob kommer nog snart att börja om mend bygget:) men ska försöka att få klart epan jag hjälper till med först för ska nog få låna de garaget i vinter om jag har tur:)