Angånde: Bil träff intresse på öckerö till sommaren.

Shalle89
28 december 2009 · 705 Inlägg

Så nu har min polare OckeroVictor Tagit sig i röven och börjat kolla upp angånde en träff i öckerö Ca: 10-20 min ifrån GBG. Men innan har gör att så vill han vet Finns det intresse för detta? Det kommer att vara på sommaren men först måste han veta ifall folket kommer eller inte? Så skriv om det finns nått intresse för en Stor träff eller inte?, Önskemål Osv kan oxå skrivas ner.

Hoppas på en massa JAA! I´ll be there!

//Shalle

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
D_Nilsson
28 december 2009 · 754 Inlägg

Bor ju alldeles i närheten...så why not! wink Skulle vara riktigt roligt! Sen får man ju se när det blir av om man kan osv smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
Glansen
28 december 2009 · 1 310 Inlägg

vad skall ni dit ut att göra roll

Senast redigerat av Glansen (28 december 2009)

Mr_Rustler
29 december 2009 · 658 Inlägg

Låter Roligt!!! Beror på när wink

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
Shalle89
29 december 2009 · 705 Inlägg

Saken e att det blir nån tid då de flesta kan, men innan allt börjas göras så måste han veta ifall det finns folk som kommer eller inte? som ni kan förstå.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
29 december 2009 · 705 Inlägg

Glansen skrev:
vad skall ni dit ut att göra roll

Ha en Fet träff XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
SixtenP
29 december 2009 · 120 Inlägg

jag e lätt på om jag har någon bil å tid..

OckeroVictor OSR CREW
29 december 2009 · 146 Inlägg

Sixten, spara bilen då tongue vi ska nämligen försöka ha träffen I en Ishall.. Så det finns ganska stora möjligheter.. Men vi måste ha en del intresserade för att kunna boka tid osv.

Livet är det som passerar när du håller på med annat.
Volvo C70 T5 "XET-Racing" (1998)
j0nas Lastbilschaffis
30 december 2009 · 811 Inlägg

Det är ju inte långt från Varberg så visst kan man dyka upp smile

Shalle89
30 december 2009 · 705 Inlägg

There u go! I en ishall! Kan det bli mer originelt? NÄ!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Wangen Larmtekniker
30 december 2009 · 307 Inlägg

Hur många platser finns det i ishallen då?
Allt beror på tid, kan var intressant.

/ Wången
D_Nilsson
30 december 2009 · 754 Inlägg

Oo det hade varit riktigt schysst att ha det i ishallen! big_smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
ToXtreme
30 december 2009 · 3 627 Inlägg

Jag är intresserad! So sign me up wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
SixtenP
30 december 2009 · 120 Inlägg

OckeroVictor skrev:
Sixten, spara bilen då tongue vi ska nämligen försöka ha träffen I en Ishall.. Så det finns ganska stora möjligheter.. Men vi måste ha en del intresserade för att kunna boka tid osv.

nä.. ska byta får bara hoppas att jag får sålt den å får tag i en ny men någon bil ska jag nog kunna fixa fram..

Carro_87
31 december 2009 · 181 Inlägg

HAHA gött Victor, äntligen!! lätt att man kommer big_smile kan ju inte klaga på transport sträckan direkt wink

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Shalle89
1 januari 2010 · 705 Inlägg

Carro_87 skrev:
HAHA gött Victor, äntligen!! lätt att man kommer big_smile kan ju inte klaga på transport sträckan direkt wink

Hade inte förväntat mig ett annat svar!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Ghost Rider
1 januari 2010 · 466 Inlägg

tja låter trevligt men beror ju på när det går av stapeln

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
olagbg OLAGBG
1 januari 2010 · 596 Inlägg

Har själv funderat på samma sak. finns ju massa möjligheter för bilar (parkering) samt även massa bad o grill. tror nog det skulle kunna ta å kunna locka folk hit ut

OLAGBG
VOLVO
Shalle89
1 januari 2010 · 705 Inlägg

MMM, there u go! Grill, bad o Bilar, kan det bli bättre? Ska locka några brudar med så blir allt fin, fint. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
olagbg OLAGBG
1 januari 2010 · 596 Inlägg

Nej det blir inte  mkt bättre än så.. kan kolla runt lite bland folk. fast man måste ju vänta tills alla träffar är spikade s å det inte    krockar med en utställning etc. men helt klart bilar/grill/bad e inte dumt alls:D
KAn nog få med nån biltidnind ut om det blir drag, så kankse vi hamnar i repotage oxå

OLAGBG
VOLVO
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang