Journath skrev:Va fan i vimmerby! Undar vad håkan å juneskog säger nu (kling å klang)
Journath skrev:Det är juh poliserna i stan! hatar allt vad bilar heter specielt dom med 3 kant på!
Journath skrev:Nä Kollin är en annan polis!
Journath skrev:Ja va fan bor juh i stan! river motorn i helgen så hoppas jag får ihop den
Adiii skrev:Journath skrev:Nä Kollin är en annan polis!jaha hehe, för ja gick i samma klass som han dotter där ett tag , mkt trevlig person!! kommer du på träffen da??
jstjernmejsel skrev:får försöka hinna klart med den nya motorn så man kan komma ner och titta lite.
Michkijn skrev:Får se om allt hinns klart till den 17de April
LINGSTROM skrev:Värmde upp några däck igår för att förbereda dem för sitt självklara öde, kommer att spränga dessa på Vimmerby träffen ^^Jag e vansinnigt taggad, mer laddad inför denna träff än ELMIA hehe.
Adiii skrev:LINGSTROM skrev:Värmde upp några däck igår för att förbereda dem för sitt självklara öde, kommer att spränga dessa på Vimmerby träffen ^^Jag e vansinnigt taggad, mer laddad inför denna träff än ELMIA hehe.hahaha, de gött!! haru hittat boende än?? du kan juh inte åka hem me bara fälgarna..
Adiii skrev:Michkijn skrev:Får se om allt hinns klart till den 17de AprilHar du mkt kvar?? ..