To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tror att det bara finns 18" i orginal Mirzam, 19"arna tror jag är någon replika som jag tyvärr inte vet namnet på . Är inte säker men det är så det brukar var
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Gör en sökning på Volvo Nebula Som jag har förstått det så är Mizram den större varianten. Tycker att dom mindre Nebula-fälgarna ser lite mer maskulina och kraftigare ut, men det beror nog mest på att proportionerna blir annorlunda med mindre diameter.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Nebula finns endast i 17" och 18" men det var inte dom han letade efter utan dom som han lade in bild på och dom heter som volvo orginal fälg Mirzam och finns i 17" och 18" vad jag fattade för och i kopia finns den i 17" 18" och 19" och heter då Wintune och säljs av gummihuset.se
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Nebula finns endast i 17" och 18" men det var inte dom han letade efter utan dom som han lade in bild på och dom heter som volvo orginal fälg Mirzam och finns i 17" och 18" vad jag fattade för och i kopia finns den i 17" 18" och 19" och heter då Wintune och säljs av gummihuset.se
Jag kom precis på att original-Nebulan är en splitfälg, medan kopiorna bara har Nebula-looken.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
Fast jag tror att jag har sett kopior utan splitskruvar, innan Mirzam kom ut på marknaden? Men nu när Mirzam finns så borde dom rimligtvis döpa om sina replikor. Fast folk söker kanske fortfarande efter Nebula-fälgarna, även om man egentligen vill ha de (i mina ögon) snyggare Mirzam-fälgarna.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
tja, fick hem mina 19" wintune nyss, och jag har en fråga, det fanns med muttrar och någon special insatshylsa med i påsen. beställde till en 945 undrar bara hur denna hylsa ska sitta? och om den hylsan ska sitta även om man sätter fälgarna på tex en 850?
tja, fick hem mina 19" wintune nyss, och jag har en fråga, det fanns med muttrar och någon special insatshylsa med i påsen. beställde till en 945 undrar bara hur denna hylsa ska sitta? och om den hylsan ska sitta även om man sätter fälgarna på tex en 850?