Hehe, börjar bli lite bråttom nu minssan, får lägga på ett kol=)
Grym avatar! Hade man dykt upp i en sådan så hade man klassat in till att få en fin specialparkering.
Hehe, jo de hade man gjort, denna fotade jag på vallåkra 2006 om jag inte mins fel, man har ju funderat på att bygga en sådan men har inte blivit av.....än
Nja mer snö tror jag inte det kommer, men det är som tubbex säger, det finns fortfarande salt på vägarna, men till den 9:e April skall du nog hinna ta ut den.
Nu får det faktiskt ta o bli plusgrader igen tycker jag, sjukt kallt på Österlen i morse, skrapa rutor skrapa rutor är inget vidare kul hela tiden heller.
Snön har legat hur länge som helst nu tycker jag, töa borde det göra mer snart hoppas jag... men kan väl dröja..
Btw, finns det något vettigt ställe att tvätta bilen på i Ä-holm eller i närheten? Finns ju en sån där gds-tvätt vid tippen, men där måste man ju använda deras grejer, och borstarna där brukar ha tämligen mycket sten i sig
Btw, finns det något vettigt ställe att tvätta bilen på i Ä-holm eller i närheten? Finns ju en sån där gds-tvätt vid tippen, men där måste man ju använda deras grejer, och borstarna där brukar ha tämligen mycket sten i sig
tvätta den när ni anländer till ystad då!!
nu är även ttn klar för sommaren, fälgarna kom igår!
våren välkommen
ps. tänkte även försöka dra ihop en "samkörning" från simrishamnshållet, om det är några som är intresserade?