Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)
ChriZtoffer skrev:Du den där lilla subben såg allt bra stöddig ut! Ser fram mot att få lyssna på den jag också!
_DamnIt skrev:Den vill jag har som frontsub sen! Var kan jag stjäla den?
racer-putte skrev:_DamnIt skrev:Den vill jag har som frontsub sen! Var kan jag stjäla den? ja säg för ja kommer ALDRIG att berätta att ja bor hemma hos mig ska dra ihop en låda till å till den en på 9.5l å
_DamnIt skrev:racer-putte skrev:_DamnIt skrev:Den vill jag har som frontsub sen! Var kan jag stjäla den? ja säg för ja kommer ALDRIG att berätta att ja bor hemma hos mig ska dra ihop en låda till å till den en på 9.5l å Eftersom du nu inte ger mig alternativet att stjäla den kan du väl iaf berätta var man hittar en sån? ^^
_DamnIt skrev:Oj, trodde den skulle va dyrare! 2200kr va ju ändå inte farligt!
racer-putte skrev:_DamnIt skrev:Oj, trodde den skulle va dyrare! 2200kr va ju ändå inte farligt!sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått
_DamnIt skrev:racer-putte skrev:_DamnIt skrev:Oj, trodde den skulle va dyrare! 2200kr va ju ändå inte farligt!sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått Ser fram emot det! Btw, fått hem mina Amegaprylar nu med!
racer-putte skrev:_DamnIt skrev:racer-putte skrev:sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått Ser fram emot det! Btw, fått hem mina Amegaprylar nu med! japp ja vet det .. e som en osynlig ninja ja vettu
_DamnIt skrev:racer-putte skrev:sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått Ser fram emot det! Btw, fått hem mina Amegaprylar nu med!
racer-putte skrev:sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått
Lonefox skrev:racer-putte skrev:_DamnIt skrev:Oj, trodde den skulle va dyrare! 2200kr va ju ändå inte farligt!sant .. hoppas bara att den lever upp till priset då men de kan ja berätta om 2 dar lr nått Men tanke på hur deras förra lilla bas presterade så tror jag inte denna är sämre Annars är DD's topp helt rensade i skallarna...
Mohawwk skrev:Känns så som spolen är större än hela basen.... Hehe stöddig liten rackare!
MIKK0 skrev:Öj, säg till när basen är spelklar så kikar jag förbi!
racer-putte skrev:MIKK0 skrev:Öj, säg till när basen är spelklar så kikar jag förbi! beräkna att gö lådan klar imorron så på torsda evt
MIKK0 skrev:racer-putte skrev:MIKK0 skrev:Öj, säg till när basen är spelklar så kikar jag förbi! beräkna att gö lådan klar imorron så på torsda evt Grymt, tar och packar med mig pojken och kikar förbi i slutet på veckan eller helgen då